1 مرداد 1402 - 10:49 ق.ظ

احداث واحد جدید اکسیژن با هدف رشد تولید در ذوب آهن اصفهان

ذوب آهن اصفهان به منظور رشد تولید و بهره وری، یک پلنت جدید اکسیژن با ظرفیت ۲۵ هزار نرمال متر مکعب در ساعت را در دست احداث دارد که دستگاه نظارت، این پروژه در شهریورماه سال جاری راه اندازی خواهد شد.

احداث واحد جدید اکسیژن با هدف رشد تولید در ذوب آهن اصفهان

افشین رضوانی، مجری پروژه پلنت اکسیژن در مورد چگونگی این پلنت گفت: پیمانکار پروژه شرکت صفا فولاد سپاهان است و برای برنامه تولید سه و شش دهم میلیون تن در سال به میزان ۹۰ هزار نرمال مترمکعب در ساعت اکسیژن نیاز است.

رضوانی افزود: علاوه بر میزان تولید فعلی اکسیژن درکارخانه، ۲۵هزارنرمال مترمکعب بر ساعت اکسیژن دیگر هم مورد  نیاز می باشد و بدین منظور احداث پروژه پلنت اکسیژن در این مجتمع عظیم صنعتی در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: معاونت برنامه ریزی و توسعه (مدیریت های اجرایی پروژه ها و هماهنگی امور مهندسی و نظارت) دستگاه ناظر و کارفرمای این پروژه می باشند.

مجری پروژه پلنت اکسیژن با بیان اینکه پروژه جدید اکسیژن با مبلغ قرارداد ۳۳/۷۵ میلیون یورو، تیرماه سال ۱۳۹۲ به شرکت صفا فولاد سپاهان واگذارگردید، افزود: عملیات اجرایی پروژه از شهریور سال مذکور آغاز شد و عملیات بتن ریزی آن انجام شده و همچنین نصب اسکلت فلزی ۸۴۰ تن ، نصب تجهیزات ۲ هزار ۴۰۰ تن ، ۸۸ هزار و ۵۰۰ تن لوله کشی و ۱۰۰ کیلومتر نیز کابل کشی این پروژه می باشد.

رضوانی گفت: این پروژه شامل هفت زیر پروژه فرعی بنام های پست برق MSDS۴ و ساختمان کنترل اصلی، کمپرسورخانه، Cold Box ،ASU ، پمپ خانه وCooling Tower ، Back Up وArea Network است.

کد خبر: 135789

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0