22 مرداد 1402 - 2:58 ب.ظ

آنتن های BTS همراه اول و زیبایی شهر

اصفهان ، شهر گنبدهای فیروزه ای خاستگاه هنرهای ارزشمند سنتی ایران است که در تجلی وتعالی این هنرها سهم اساسی داشته است. هنرهایی چون نگارگری ، قلم زنی ، منبت کاری ، خاتم کاری ، نقش قالی و .....که در کنار ابنیه تاریخی و قدیمی گواهی براین ادعاست که بابد "اصفهان" را به هیچ تردیدی تجلی گاه هنرهای سنتی ایران وزادگاه اندیشه های خلاق و ذوق سرشار هنر استو این گونه است که این شهر را موزه ایران و جهان اسلام می خوانند.

آنتن های بی تی اس

عصر اصفهان به قلم،بهمن توکلی فرد-پژوهشگرروابط عمومی ورسانه،این چند سطر را نوشتم تابرسم به اینکه با گسترش شهرها و زندگی شهرنشینی ، مدیران شهری تمام هم وغم خود را به کار می برند تا در جهت زیبا سازی شهر همراه و همگام با زمان گام بردارند. اما آنچه در این میان خودنمایی می کند پیشرفت علوم و فنون به ویژه در بخش ارتباطات است.

این در حالی است که بستر اجرای پروژه های شرکت مخابرات را شهرداری اصفهان با هزینه های میلیاردی هماهنگی و با همکاری های فراوان فراهم می کندواز آنجا که زیبا سازی و مدیریت واحد شهری پایتخت فرهنگ وتمدن اسلامی ایران به عهده شهرداری است ، ارایه طرح والگوی جدید برای نصب آنتن های BTS تلفن همراه که علاوه بر کاربرد مخابراتی در زیبا سازی شهر نیز می تواند نقش ارزنده ای داشته باشد یکی از مواردی که بایستی مورد توجه قرارگیرد. به طوری که این موضوع در برخی کشورها نیز تحقق یافته است.
با وجود آن که در حال حاضر حدود ۱۷۰۰ آنتن BTS تلفن همراه در سطح شهر وبا حمایت وتعامل شهرداری نصب شده که اگر این آنتن های زشت و بی قواره بخواهند همسایه مردم بشوند بدون در نظر گرفتن پرتو زایی بودن آن اگر شکل وشمایل زیباتر داشته باشند وبا معماری وهنر اصفهان نیز هم خوان باشند بدون شک هم مردم در پذیرش آن تا حدودی قانع می شوند وهم اینکه نمای زیبایی به جلوه های شهری می دهند و مهم تر آن که با نصب بیشتر آنان علاوه بر کاهش خطرات ، مشکل ترافیک ارتباطی نیز به مراتب پایین می آیدواز همه بالاتر آن که ” کرامت مشترکین” و حفظ آنان به عنوان سرمایه نیز برای مخابرات محفوظ می ماند.
از آنجا که استان اصفهان همیشه در طرح های مهم پیشتاز بوده ، به ویژه شهرداری که این را در عمل به اثبات رسانده است. صبر می کنیم تا ببینیم این موضوع در کانون توجه مسئولین قرار می گیرد یا مثل تفاهم نامه شهر هوشمند بایکوت و به فراموشی سپرده می شود.

کد خبر: 136339

نویسنده: : بهمن توکلی فرد

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0