9 اسفند 1402 - 10:00 ق.ظ

آمادگی استان اصفهان ، برای دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری

شمارش معکوس برای انتخابات مجلس دوازدهم در حریان است و واجدین شرایط خود را برای آزمونی دیگر مهیا می سازند تا باحضور یکپارچه خود وانتخاب نامزد اصلح برای صندلی سبز رنگ یک بار دیگر بر استحکام نظام جمهوری اسلامی صحه بگذارند .

آمادگی استان اصفهان ، برای دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری

در این میان نقش افکار عمومی بسیار با اهمیت است ، زیرا در عصری که ما زندگی می کنیم با توجه به گسترش رسانه های همگانی ، شبکه های متعدد اطلاع رسانی از طریق اینترنت و باسواد شدن عامه ، پیش بینی می شود این دوره نیروی تازه ای پا بر صحنه بگذارند. هرچند که تبلیغات هم بز تاثیر نیست ولی به تجربه ثابت شده که هیچ برنامه و سیاستی هرچند از نظر فنی برنامه ریزی شده باشد بدون حمایت مردم پیاده نمی شود. لذا شناخت افکار عمومی و ارزیابی آن یکی از نیازهای اساسی است. به خصوص آنکه ” رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران” نیز تاکید فرمودند: مهمترین مساله ، حضور پرشور ، سالم و قوی مردم در انتخابات است. ایشان همچنین فرمودند : همه باید تلاش کنند که این انتخابات پرشور برگزار شود . زیرا کشور را بیمه می کند.
ما باید با شرکت در انتخابات دشمن روبرو را شکست بدهیم ، اما با انتخاب اصلح به استحکام سنگر خودی ها کمک کنیم.
چهارسال قبل نیز ، سراسر میهن اسلامیمان در تب وتاب انتخابات یازدهم بود. به همین منظور باتوجه به فرصت کم نزدیک شدن دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین مجلس خبرگان رهبری ، گفتگویی با چند تن از شهروندان اصفهانی داشتیم که در پی می خوانید :
خانم طوبی قادری ، کارشناس ارشد و دبیر آموزش وپرورش می گوید : حصور گسترده مردم در انتخابات در تحکیم نظام جمهوری اسلامی موثر است و امیدوارم نامزدهای انتخاباتی نیز از شعارهای پوچ خود داری نمایندو سعی کنتد با واقعیت گرایی مردم را با وظایفشان آشنا نمایند. در هر حال امیدوارم نمایندگان مجلس دوازدهم به معضل بیکاری و فراهم نمودن کار که اولین و شاید بزرگترین نیاز زندگی جوانان است توجه کنند تا کشور از خیلی خطرات محفوظ بماند.
یک خانم خانه دار می گوید : نامزدهای انتخاباتی چه مرد وچه زن باید از حرف و شعار کم کنند و بیشتر عمل نمایند. سمیره شهبان افزود : جامعه ما نیاز به تلاش وکوشش دارد تا امکانات بالقوه را به بالفعل برساند. و توجه ویژه به پیش کسوتان جامعه بعنوان مروارید های درون صدف توجه مضاعف شود.
ساجده السادات رضوی زاده، دانشجوی دکتری و توانخواه می گوید: برای هرچه باشکوهتر شدن حضور مردم، نامزدهای انتخاباتی باید از دادن شعارهای احساسی، مانورهای تبلیغاتی و بزرگ نمایی های بیش از حد اجتناب کنند و به فکر قشر معلول جامعه هم باشند و به ویژه پیگیر قانون استخدام آنان را به جد دنبال نمایند.
وی افزود : سال های زیادی، نمایندگان و مسئولان متفاوتی روی کار آمده اند که بسیاری از شعارهایشان را فراموش کرده و رسالت خود را به درستی ایفا نکردند. صداقت در گفتار و عمل به وعده ها تنها چیزهایی است که اعتماد مردم را جلب می کنند.
رضوی زاده ادامه داد : دنیا پر شده از شعارهایی که همیشه در همان حد باقی مانده است.
پای درد دل آدم ها که بنشینی، راه حل همدلی را هم می توان یافت .

آمادگی استان اصفهان ، برای دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری

کد خبر: 142833

نویسنده: : بهمن توکلی فرد

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0