17 اسفند 1399 - 11:03 ق.ظ

۲۰ درصد از سهم ساخت مسکن شهری و روستایی به خانواده های دارای سه فرزند اختصاص یافت

نمایندگان مجلس ۲۰ درصد از ۳۶۰ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده برای ساخت مسکن شهری و روستایی را به خانواده های دارای سه فرزند اختصاص دادند. محسن زنگنه به عنوان پیشنهاددهنده این بند الحاقی با بیان اینکه این بند فرهنگ سازی می کند، گفت: فقط اولویت به خانواده های دارای ۳ فرزند و بالاتر مخصوصا در شهرهای کوچک و روستایی است.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از ایرنا، نمایندگان مجلس ۲۰ درصد از ۳۶۰ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده برای ساخت مسکن شهری و روستایی را به خانواده های دارای سه فرزند اختصاص دادند.

نمایندگان در نشست علنی نوبت سوم امروز -شنبه- در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه ۱۴۰۰، با الحاق یک بند به جزء ۸ بند الف تبصره ۱۸ این لایحه در رابطه با مشوق های ازدیاد جمعیت با ۱۴۸ رأی موافق، ۲۷ رأی مخالف و ۱۰ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۲ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

محسن زنگنه به عنوان پیشنهاددهنده این بند الحاقی با بیان اینکه این بند فرهنگ سازی می کند، گفت: فقط اولویت به خانواده های دارای ۳ فرزند و بالاتر مخصوصا در شهرهای کوچک و روستایی است.

در بند الحاقی مذکور آمده است: حداقل ۲۰ درصد منابع مذکور باید برای خانوارهای دارای ۳ فرزند و بیشتر اختصاص یابد، در صورت عدم متقاضی واجد شرایط برای جذب مابقی می توان به سایر مشمولان تعلق گیرد.

کد 300

کد خبر: 33570

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0