22 بهمن 1399 - 3:37 ب.ظ

به مناسبت دهه فجر ۹۹؛

۲۰۰ نفر از زندانیان اصفهان از بند رهایی یافتند

رئیس کل دادگستری استان اصفهان از آزادی ۲۰۰ نفر از زندانیان استان اصفهان به مناسبت دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از مهر/ محمدرضا حبیبی ظهر چهارشنبه در آئین آزادی زندانیان استان در خیمه گلستان شهدای اصفهان به مناسبت ۲۲ بهمن امسال ضمن تبریک این ایام اظهار داشت: آزادی ۲۰۰ زندانی در یک روز کمتر دیده شده که خوشبختانه با اقدام بسیار خوب و قابل تحسین افراد نیکوکار و خیر همزمان با وصول دستورالعمل عفو مقام معظم رهبری (مد ظله) این اتفاق در استان اصفهان روی داده است.

وی با بیان اینکه از این زندانیان آزاد شده ۱۲۸ نفر مشمول عفو رهبری بوده‌اند، اضافه کرد: ۷۲ نفر از این مددجویان نیز زندانیان جرایم غیرعمد بوده‌اند که با حمایت خیران از بند رهایی یافته‌اند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه امروز در این ایام مبارک و در جوار مزار مطهر شهدا علاوه بر آزادی این تعداد زندانی شاهد آزادی و شادی خانواده‌های آنها نیز هستیم، ابراز داشت: در میان محکومان این جرایم کسانی هستند که پیش از این فعال اقتصادی بوده‌اند و به خاطر نوسانات ایجاد شده در بازار دچار مشکل شده‌اند و اصرار دستگاه قضائی در خصوص آزادی این افراد بیشتر است.

وی گفت: طی یک ماه اخیر دومین بار است که در استان اصفهان شاهد آزادی زندانیان با کمک خیران هستیم و از این رو از خیران این شهر قدردانی می‌کنم.

300

کد خبر: 33515

منبع: مهر

برچسب ها:

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0