10 خرداد 1401 - 4:30 ب.ظ

پروژه‌های عمرانی ارس با سرعت خوبی در حال اجراست

معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد ارس گفت: پروژه های عمرانی ارس با سرعت خوبی در حال اجراست.

معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد ارس گفت: پروژه های عمرانی ارس با سرعت خوبی در حال اجراست.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، وحید مقدم زاده گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی 10 پروژه بزرگ عمرانی به جد در حال تکمیل است و برای این ۱۰ پروژه بالغ بر 200 دستگاه ماشین آلات عمرانی، خدماتی و تجهیزات ساخت در حال فعالیت می باشند.

مقدم زاده با تاکید بر استفاده بهینه از امکانات موجود و مدیریت هزینه ها افزود: در حال حاضر علیرغم محدودیت‌های اقتصادی، تحریم و کرونا، 700 میلیارد تومان پروژه‌های عمرانی در منطقه آزاد ارس فعال است و بزودی شاهد بهره برداری از این پروژه ها خواهیم بود.

مقدم زاده با اشاره به اینکه سبدی از پروژه‌های مهم و با ارزش در زمینه‌های عمرانی، زیربنایی،فرهنگی، اجتماعی، گردشگری، ورزشی و امروز در ارس در حال تکمیل است، افزود: این پروژه ها شامل ۱۰ پروژه بزرگ عمرانی، زیربنایی، فرهنگی و گردشگری در حال تکمیل می باشند.

وی اضافه کرد: تکمیل مسیر جلفا -مرند قطعات حدفاصل کیلومتر 16 تا 22.600 و 30 تا حدود 34 ، شریان اصلی ایواوغلی-گردیان از کیلومتر 6.300 تا 14.100 ، فرهنگسرای ارس و آماده سازی بخشی از اراضی 220 هکتاری، سایت صنایع سنگین واراضی و محوطه شهرک صنعتی جانانلو از مهمترین پروژه های در دست اجرا می باشند که با جدیت و سرعت تمام در حال پیشرف و تکمیل می باشد.

کد خبر: 116049

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0