5 مرداد 1401 - 10:00 ق.ظ

وزیر کشور در نمایشگاه «هم‌افزایی مدیریت ایران»

وزارت کشور و مجموعه‌های تابعه حامی شرکت‌های دانش‌بنیان هستند

وزیر کشور در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه و رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران تاکید کرد: وزارت کشور و مجموعه‌های تابعه به طور حتم حامی شرکت‌های دانش‌بنیان خواهند بود و بر این اساس هر کدام از مواردی را که مستقیماً به وزارت کشور ارتباط داشته باشد، حمایت می‌کنیم.

احمد وحیدی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه هم افزایی مدیریت ایران ۱۴۰۱  اظهار داشت: مبتکران، خلاقان و گروه های جهادی و مردمی در این نمایشگاه ظرفیت های بسیار مهمی از حوزه فناوری به نمایش گذاشته اند.

وی تاکید کرد: ظرفیت های موجود فناورانه در این نمایشگاه می تواند نقش بسیار خوبی در توسعه رشد کشور و همچنین در تحقق شعار دولت مردمی که به دنبال شناخت عمیق و استفاده از این قابلیت ها است، داشته باشد.

وزیر کشور اظهار امیدواری کرد که بخش های مختلف کشور بتوانند هرچه بیشتر از ظرفیت نخبگان و فناوران برای تحقق اهداف دولت مردمی بهره‌مند شوند.

وحیدی همچنین درخصوص برنامه های وزارت کشور برای حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور اظهار کرد: هر کدام از مواردی را که مستقیماً به ما ارتباط داشته باشد، حمایت می‌کنیم. البته حمایت کلی از طریق مجموعه های تابعه از جمله استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و شهرداری ها صورت خواهد گرفت.

نخستین نمایشگاه و رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران در سال ۱۴۰۱ در حالی در مصلای تهران در حال برگزاری است که بیش از ۲۰۰ نفر از مقامات، مسوولان و مدیران از جمله آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور در این نمایشگاه حضور یافتند و از نزدیک از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جوانان و مردم کشور دیدن کردند.

این نمایشگاه روز چهارم مرداد ماه پایان یافت.

کد خبر: 118676

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0