1 مرداد 1399 - 11:16 ق.ظ

مجموعه داستان «تق تق کرونا» مرداد ماه منتشر می‌شود

مجموعه داستان «تق تق کرونا» اثر حسن ایمانی مرداد ماه در انتشارات نگارتابان منتشر و در بازار عرضه می‌شود.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسن ایمانی، نویسنده درباره کتاب جدیدش گفت:با توجه به فراگیری و اپیدمی بیماری کرونا در جهان لازم دیدم خبر‌هایی در این باره به مردم ارائه دهم. بدیهی است که برخی از نویسنده‌ها هم به این موضوع پرداختند، اما بنده به جهت گرایش‌های نوشتاری ام به داستان نویسی، آمدم این اطلاع رسانی را در قالب داستان استارت زدم. حاصلِ کار هم شد کتابی به نام “تق! تق! تق!… کرونا هستم! ” که  بصورت مصوّر است.

وی افزود: این کتاب حاوی داستان‌هایی است بر اساس واقعیت و حکایت از حوادث خوب و بدی دارد که در خصوص شیوع ویروس کرونا در جهان رخ داده است و تا این جای اولین کتاب داستان کوتاه واقع گرا درباره کرونا می‌شود که وارد بازار کتاب جهان می‌شود.

این نویسنده گفت: ناشر این کتاب، انتشارات نگار تابان است به سرپرستی جناب احمد دولت آبادی و تصویرگری هر داستان هم توسط آقای سجاد عبادی فرکوش انجام شده است. به حمدلله به جهت تازگیِ موضوعی، مجوز این کتاب به سرعت صادر شد و ان شالله در همین مرداد ماه هم شاهد توزیع اثر در بازار کتاب ایران خواهیم بود.

وی بیان کرد:این کتاب شامل ۴۵ داستان کوتاه حادثه پردازانه و واقع گرایانه است که حکایت از واقعیت‌های عادی در جهان دارد. انتخاب ۴۵ داستان هم به جهت گذر از ۴۵ ساله گی بنده در عصر شیوع ویروس کرونا بود وگرنه دلیل دیگری نداشت. اگرچه می‌شد بیشتر از ۴۵ داستان هم نگاشت.

این نویسنده گفت:نکته بعدی اینکه این کتاب در حال ترجمه و ارسال به سایت‌های فروشگاهی جهان، من جمله سایت قدرتمند آمازون است. با توجه به اینکه سابق بر این هم کتاب “کلینیک مدیریت” در حوزه مدیریت کسب و کار به قلم بنده و به زبان انگلیسی در این سایت بارگزاری شده بود و الان هم قابل رویت و خرید است و کتاب ترجمه شده “تق! تق! تق!… کرونا هستم! ” تجربه دوم بنده در بازار جهانی کتاب خواهد بود.

کد خبر: 39305

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0