20 مهر 1399 - 2:06 ب.ظ

وزیر راه:

قیمت های جدید بلیت هواپیما لغو شد

وزیر راه و شهرسازی در واکنش به نرخنامه جدید انجمن شرکت های هواپیمایی که در آن قیمت بلیت هواپیما ٨٠ درصد گران شده است، گفت: قیمت های جدید اعتبار ندارد و لغو شده است.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، محمد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا در خصوص نرخ نامه جدید انجمن شرکت های هواپیمایی که در آن قیمت بلیت هواپیما ٨٠ درصد گران شده است، گفت: افزایش قیمت اعلام شده از سوی انجمن شرکت های هواپیمایی معتبر نیست.

وی گفت: قیمت های جدید که قرار بود از اول آبان ماه اعمال شودلغو شده است.

ظهر امروز مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی در گفت و گو با ایرنا از احتمال تعدیل در نرخ‌های جدید بلیت هواپیما خبر داد و گفت:تصمیم افزایش قیمت‌ها موقتی است، حتی به همین دلیل است که هنوز نرخ‌نامه جدید را روی سایت شرکت نگذاشتیم و ممکن است تا اول آبان تغییر داشته باشد.

وی گفته بود: اگر شرط محدودیت ۶۰ درصدی مسافرگیری در پرواز که مصوب ستاد ملی مبارزه با کرونا است برداشته شود و ایرلاین‌ها مجاز به مسافرگیری با ظرفیت کامل شوند، ما هم نرخ‌ها را کاهش خواهیم داد.

سامانی ادامه داد: بلیت پروازها ۸۰ درصد گران شده که ۴۰ درصد آن سهم ارز ۲۷ هزار تومانی که همین امروز ۳۰ هزار تومان شده بود و ۴۰ درصد آن سهم مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

کد 300

کد خبر: 37983

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0