7 شهریور 1401 - 4:00 ب.ظ

فرهادیان: در تلاش هستیم محاسبه سه دوره ریاست فدراسیون‌ها از زمان ابلاغ صورت بگیرد

سرپرست اداره کل امور مشترک فدراسیون‌ها گفت: وزیر ورزش تلاش دارد که بتواند مصوبه نکات چالش‌زا را با طرح در هیات دولت بگیرد و آن‌را مرتفع کند تا بحث محاسبه سه دوره‌ از زمان ابلاغ صورت بگیرد.

آرش فرهادیان در مورد حل شدن مشکل سه‌دوره‌ها برای نامزدی در ریاست فدراسیون‌ها، اظهار داشت: بر اساس شنیده‌ها قضاوت نکنید. خیلی صحبت‌ها مطرح می‌شود و فقط حرف است. باید از جاهایی پیگیری کنید که وجاهت قانونی داشته باشد.

وی ادامه داد: در مورد بحث سه‌ دوره‌ای‌ها این بحث مطرح بود که از زمان ابلاغ مورد محاسبه قرار بگیرد یا از قبل که با توجه به شرایط و روال معمول، از قبل محاسبه شد. بحثی که حالا مطرح است، این بوده که در تغییرات جدیدی که در اساسنامه‌ قرار است رخ دهد، وزیر ورزش تلاش دارد که بتواند مصوبه وزیران نکات چالش‌زا را با طرح در هیات دولت بگیرد و آن را مرتفع کند تا بحث محاسبه سه دوره‌ از زمان ابلاغ صورت بگیرد.

سرپرست اداره کل امور مشترک فدراسیون‌ها عنوان کرد: البته این موضوع در حال حاضر عملیاتی نشده و در مرحله بازنگری آیین‌نامه هستیم. هر وقت این کار انجام شود، آن را اعلام خواهیم کرد.

فرهادیان در مورد بازنشسته‌ها نیز بیان کرد: این یک موضوع اداری است. ما یک جایگاه ورزشی در وزارت ورزش داریم به عنوان اداره کل امور مشترک فدراسیون ها و طبیعتا وقتی به ما ابلاغ شود که کسی بازنشسته است، ما هم به آن فرد این موضوع را اعلام می‌کنیم که نمی‌توانیم ادامه همکاری داشته باشیم.

وی ادامه داد: در این شرایط بعضا دوستان مکاتباتی را ارائه می‌کنند که ما در آن پیگیر حل مساله و رفع بازنشستگی هستند که این موضوع زمان می‌برد و باعث می‌شود سوالاتی به وجود بیاید. مطمئن باشید اگر از نظر اداری و قانونی شخصی بازنشسته باشد ما هم مطابق قانون رفتار می‌کنیم.

کد خبر: 120002

برچسب ها:

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0