عروسک های جدید در راه تلویزیون

فرشید درخشان تهیه‌کننده و کارگردان برنامه «خارج از محدوده» خبر از ساخت یک سریال نمایشى عروسکی داد.

 

 

فرشید درخشان تهیه‌کننده و کارگردان برنامه «خارج از محدوده» خبر از ساخت یک سریال نمایشى عروسکی داد.

به گزارش برنا، درخشان که در کارنامه کاری‌اش کارگردانى و تهیه‌کنندگى سریال‌هاى طنز عروسکى، انیمیشن، و برنامه سازی را دارد، درباره ساختار این برنامه گفت: گروه سنى مخاطبین این برنامه، نوجوان به بالا است، که علاوه بر ساختار دراماتیک و همین‌طور استانداردهای سیتکام‌ها، درباره طرح‌واره‌هاى روانشناسى و نقش آن‌ها در زندگى، در قالبى سمبلیک و طنز، مخاطبین خود را با تله‌هاى شخصیتى آشنا می‌کند و گه‌گاه راه حل‌هاى رهایى از آن‌ها را آموزش می‌دهد. سازنده سریال «سین شو» و «ماجراهاى صبا»، درباره مجموعه «خارج از محدوده» اضافه کرد: این مجموعه به‌عنوان برنامه شاخص مصوب معاونت سیما در شبکه آموزش تولید می‌شود.

وى با اشاره به تجربیاتش در حوزه مدیریت خلاق کمپین‌هاى مختلف تبلیغاتى، ترکیب طنز موقعیت، طرح‌واره شناسى و تکنیک‌هاى مختلف اتاق فکر را مزیت رقابتى این سریال دانست و گفت: «خارج از محدوده» در مرحله نویسندگی است، هادی حوری و سمیه تاجیک نویسنده و بازنویس طرح‌هاى خروجى از اتاق فکر هستند و دکتر مهدی طباطبایى مشاور طرح‌واره شناسى کار و متن است.

گفتنی است؛ عروسک‌ها و دکور این برنامه نیز در حال آماده سازی است. همچنین دکور این کار توسط امیر بنایى و عروسک‌ها توسط على اعتصامى‌فر و محمد اعلمى در حال ساخت هستند. همچنین مدیر تولید و برنامه‌ریز کار لیلى مرادى و از بازیگران اصلی کار، می‌توان رامین ناصرنصیر را نام برد. ناصرنصیر کار تلویزیونی خود را از سال ۱۳۷۳ آغاز کرد و در این مدت در مجموعه‌های طنز تلویزیونی از جمله پلاک ۱۴، جنگ ۷۷، باجناغ‌ها، پشت کنکوری‌ها، و سه، پنج، دو ایفای نقش کرده‌است. وی هم‌چنین در مجموعه طنز قهوه تلخ نقش آقای بلوکات را به عهده داشت. درخشان گفت: این برنامه در گروه آموزش های رسمی شبکه آموزش تولید می شود.

کد خبر: 116097

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0