5 شهریور 1401 - 5:00 ب.ظ

عاصم‌یوسفی: نقشی در تعیین پیمانکار پروژه‌های ورزشی نداریم

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور تاکید کرد با همراهی استان‌ها می‌توانیم شاهد رشد پروژهای ورزشی در کشور باشیم.

 علیرضا عاصم یوسفی در نشست مدیران کل، استان‌ها را حامی اصلی در جهت پیشبرد اهداف وزارت ورزش وجوانان دانست و گفت: این دومین بار متوالی است که در سال ۱۴۰۱ در جمع مدیران کل استان‌ها حضور پیدا کردیم و مطمئنا این جلسات دستاوردهای مثبتی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور تصریح کرد: شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی دخل و تصرفی درخصوص تعیین پیمانکار ندارد و همه موارد از طریق سامانه انجام می‌شود.

وی خطاب به مدیران کل استان‌ها گفت: اگر شما مسیر خود را بروید و ما مسیر خود را، مطمئنا نتایج مثبتی در جهت دستیابی به اهداف کسب نخواهیم کرد. در همین راستا باید همسو و همفکر به یکدیگر بتوانیم مسیر باقی‌مانده را طی کنیم.

عاصم یوسفی با اشاره به این‌که شرکت توسعه میراث‌دار اتفاقات قبل بوده است، خاطرنشان ساخت: در حال حاضر شرکت توسعه و نگهداری بدهی ندارد و این نشان می‌دهد که عملکرد مثبت بوده است.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با تاکید بر این‌که ما نمی‌توانیم قولی به استانی دهیم که نتوانیم جوابگوی آن باشیم افزود: باید به‌دنبال هم‌افزایی باشیم و همکاری بیشتری درخصوص پیشبرد اهداف به‌کار ببندیم.

وی افزود: پروژه‌های نیمه‌تمام اماکن ورزشی باید به سمت واگذاری مشارکت به بخش خصوصی برود. این امر در جهت تسریع تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌ها مهم است.

کد خبر: 119902

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0