7 شهریور 1401 - 8:00 ق.ظ

سجادی: فصل جدیدی در ورزش ایران رقم خورد

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه با برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک، فصل جدیدی در ورزش رقم خورد، گفت: تعامل وزارت ورزش و کمیته مانند قبل ادامه خواهد داشت.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان عصر یکشنبه در پایان مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک با خیر مقدم به حیدر فرمان و تبریک به محمود خسروی‌وفا رئیس جدید کمیته گفت: خدمات حیدر فرمان برای همه شفاف و ثابت شده است. از دیرباز تعاملات بین‌المللی مختلفی با شورای المپیک آسیا بوده و ادامه خواهد داشت. ادب حکم می‌کند به صالحی‌امیری خدا قوت و خسته نباشید بگویم. در جلسه روز شنبه حتما به وی ادای دین خواهد شد و جامعه ورزش برای بدرقه راه وی، دعای خیر خواهد داشت.

وی افزود: در ابتدا به کاندیداها تبریک می‌گویم. رقابت نزدیک نشانه رشد است. رقابت امروز شفاف بود و اعضای محترم مجمع سعی کردند در این روزها با سوابق و برنامه دوستان آشنا بشوند. نتیجه آن شد که امروز یک رقابت نزدیک برگزار شد. خدا را شکر در ایران، ورزش به جایی رسیده که رقابت‌های نزدیک اتفاق می‌افتد و به سهم خودم به خسروی‌وفا تبریک می‌گویم.

سجادی اظهار داشت: رای مجمع قابل احترام است و قرار نیست این نوع رای‌ها بر شایستگی افراد تاثیر داشته باشد. حتما جمع از من می‌پذیرد که تعداد آرای کسب شده اصلا قرار نیست از شایستگی عزیزی بکاهد و ملاک قضاوت این‌ها نیست. امیدوارم با خرد جمعی و هم‌اندیشی با عزیزانی که رای نیاوردند، برای سایر حوزه‌های ورزش تدبیر بیندیشیم. اعتقاد من این است که فصل جدیدی برای ورزش رقم بزنیم. در ورزش کار برای انجام دادن زیاد است و هیچ‌ فردی جای دیگری را تنگ نمی‌کند. همه جای ورزش فضا، فرصت و پست و مسئولیت وجود دارد و در ایران کار روی زمین مانده زیاد داریم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: صندوق حمایت از قهرمانان، شرکت توسعه و فدراسیون‌ها کار زیاد دارند. ما اندیشمند زیاد داریم و قرار نیست پست‌ها اجرایی باشد. خیلی از خدمات می‌توانند به صورت تولید فکر باشد. مدیریت دارایی‌ها یکی از مهم‌ترین کارهاست. امروز گذشت و در کنار هم در حوزه‌های مختلف با وفاق و همدلی کار کنیم.

وی گفت: خدا را شکر طی ۴ سال گذشته وفاق بین کمیته و وزارت بوده و از این به بعد هم همین‌طور است. امروز با این آرا نشان دادیم که تفکر متفاوت، رو به جلو و پیش‌رونده است و مثل شعار معروف بازی‌های آسیایی فقط حرکت‌مان به سمت جلو است. اختلاف یک رای برای تعیین صندلی ریاست، پالس‌های خوبی را نشان داد و امیدوارم با انرژی مثبت کنار هم کار کنیم. امروز بخشی از آینده ورزش در دست این عزیزان بود و نمی‌شود عزیزانی که امروز رای نیاورند را نادیده گرفت.

کد خبر: 119976

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0