مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان:

رویکرد جدید نمایشگاه تسهیل گری در صادرات است

علیرضا مرتضوی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گفت: نگاه قالب شرکت نمایشگاه ها که توسط دو نهاد شهرداری اصفهان و اتاق بازرگانی در حال اداره شدن است ، در وهله اول با رویکرد جدید در امر تسهیل گری  بخش صادرات است.

به گزارش عصر اصفهان، وی در نشست خبری دومین نمایشگاه مدیریت کسب وکار با خبرنگاران به رویکرد دوم نمایشگاه اشاره کرد و گفت: رویکرد دوم نمایشگاه اهمیت دادن و بکار گیری ظرفیت بانوان است و با روح ریسک پذیری و تکرار وکارکردن و آموختن و استفاده از تجارب قبلی می توان کارها را بخوبی پیش برد.

*رویکرد جدید و تعامل بیشتر با رسانه ها

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان از رویکرد جامعه محور و تغییرات موثری در برگزاری نمایشگاه ها خبرداد و افزود: در رویکرد جدید به حل مشکلات کسب و کار و تعامل بیشتر با رسانه ها به عنوان رکن چهارم دمکراسی می پردازیم.

* نمایشگاه مبلمان شهری در پارک های شهر

مرتضوی با بیان اینکه در رویکرد جدید، بجای آوردن مردم در نمایشگاه، قراراست نمایشگاه را به سطح شهر ببریم ، ادامه داد: نمایشگاه مبلمان شهری و نورپردازی با رویکرد نوین در پارک های شهر برگزارمی شود و همچنین نمایشگاه مشاغل خانگی برای بانوان به زودی راه اندازی خواهد شد و درنظر داریم دهه مبارک فجر خیابان های اصفهان را دراختیار افرادی که دارای کسب وکارهای خرد هستند ، قرار دهیم .

وی با بیان اینکه بصره عراق یکی از بازارهای هدف بوده است افزود: نمایشگاه دائمی ایران در بصره به عنوان نزدیکترین بندرعراق به ایران با هدف برندسازی محصولات ایرانی راه اندازی می شود و به شهرهای دیگر عراق ازجمله سلیمانیه توسعه می یابد.

* حضور ۶۲ شرکت از استان های اصفهان و تهران

علی میرجمالی مسئول برگزاری دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار و مدیر مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان نیز دراین نشست گفت: این نمایشگاه با حضور ۶۲ شرکت از استان های اصفهان و تهران برگزارخواهد شد. همچنین، کارگاه ها، سمینارهای آموزشی و جلسات مشاوره با هدف انتقال دانش و تجربه از برنامه های جنبی نمایشگاه هستند که شرایطی را فراهم می آورد تا مدیران و فعالان اقتصادی درکسب و کارهای مختلف بتوانند توانایی و قابلیت های خود را ارزیابی نمایند.

وی با بیان اینکه از سال ۹۸تاکنون که اولین نمایشگاه مدیریت کسب و کار برگزار گردید، شاهد توسعه و رشد صنایع چاپ و تبلیغات در اصفهان بوده ایم، افزود: برگزاری این نمایشگاه با حضور رسانه، مدرسان و مشاوران کسب و کار می تواند به نیازهای رشد و بهبود کسب و کار یاری برساند.

مسئول برگزاری دومین نمایشگاه مدیریت کسب و کار از حضور بخش دولتی ازجمله سازمان صمت و اداره کل تعاون، شرکت شهرک های صنعتی، اداره کل فنی حرفه ای درکنار بخش خصوصی، اتحادیه های صنفی، خانه صمت و اتاق بازرگانی در دومین نمایشگاه کسب و کار خبرداد و گفت: در کنار غرفه ها، ایستگاه های آموزشی رایگان پیش بینی شده است. همچنین، ویژه نامه و خبرنامه های نمایشگاه در روز نخست نمایشگاه توزیع می شود.

*یکی از چالش های مدیران نداشتن مشاوران تخصصی

میرجمالی افزود: شرکت شهرک های علمی تحقیقاتی و صندوق پژوهش و فن آوری استان اصفهان با وجود اینکه فضایی را دراختیار آنها قراردادیم ولی از غایبان این نمایشگاه هستند و نیاز است که استارتاپ‌ها، شرکت های دانش بنیان و تسهیل دهنده های کسب و کار حضور برجسته ای در نمایشگاه ها داشته باشند.

وی در ادامه یکی از چالش های مدیران را نداشتن مشاوران تخصصی عنوان کرد و افزود: داشتن مشاوران تخصصی بشدت در توسعه کسب وکار مؤثر خواهد بود.

ناصر بهروان

 

کد خبر: 46611

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0