26 آذر 1399 - 10:13 ق.ظ

رونمایی از قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز

مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش در مراسم رونمایی از نمایه قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: همکاران ما با وجود شیوع ویروس کرونا و شرایط حاکم بر کشور ثابت کردند که با تعطیلی مدرسه، پرورش تعطیل نمی‌شود.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از ایکنا، مراسم رونمایی از نمایه قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز امروز چهارشنبه ۲۶ آذر با حضور علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و محمدرضا مسیب‌زاده، مدیر کل قرآن، عترت و نماز این وزارتخانه، برگزار شد.

کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، با بیان اینکه با رونمایی از این قرارگاه رسماً اعلام می‌کنیم که با تمام توان همه ابعاد فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز را در فضای مجازی طراحی کرده‌ایم و هدف ما ارتقای ساختار و سازمان آن بوده است، اظهار کرد: مرکز این فعالیت‌ها مسابقات قرآن است و این قرارگاه زمینه مشارکت دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف را فراهم می‌کند.

کاظمی ادامه داد: از همه معلمان و مدیران و معاونان پرورشی انتظار داریم که علاوه بر اینکه در برنامه‌های سطح ملی این قرارگاه مشارکت دارند، حلقه اتصال برنامه‌های قرارگاه با خانواده‌ها و دانش‌آموزان باشند و همه فعالیت‌ها را رصد کنند. مشتاقیم که دانش‌آموزان دنبال‌کننده برنامه‌های قرآن و عترت آموزش و پرورش باشند و این قله کار ماست که همه دانش‌آموزان بیننده برنامه‌ها در این قرارگاه مجازی باشند.

وی افزود: نام‌گذاری‌های خوبی را در هفته قرآن، عترت و نماز امسال به ویژه مطرح کردن نام سردار شهید سلیمانی شاهد بودیم و این اقدامی ارزشمند و قابل تقدیر است. در این قرارگاه در کشور هر بخشی حتماً مسئول مجزایی خواهد داشت و پیشرفت‌های این قرارگاه را در قالب گزارش دریافت خواهیم کرد و مأموریت‌هایی که باید دنبال شود مشخص خواهد شد. این قرارگاه و ساماندهی همه فعالیت‌ها ذیل سازمانی به نام قرارگاه مجازی می‌تواند نقشه راه را نشان دهد و با تعیین یک مسئول برای هر بخش یک تیم عملیاتی طراحی و برنامه‌ریزی خواهد شد. همچنین اجرای مأموریت‌ها و شرح وظایف در هر بخش از مهمترین برنامه‌ها در تشکیل قرارگاه است. در کنار این امر باید به دنبال توسعه و اثربخشی همه فعالیت‌های قرآن و عترت باشیم. كيفية لعب كونكر

پرورش با تعطیلی مدرسه تعطیل نشد / رونمایی از قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز
محمدرضا مسیب‌زاده، مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش، نیز در مراسم رونمایی از نمایه قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، گفت: همکاران ما با وجود شیوع ویروس کرونا و شرایط حاکم بر کشور ثابت کردند که با تعطیلی مدرسه، پرورش تعطیل نمی‌شود و با فعالیت‌های ارزشمند این تهدید را به فرصت تبدیل کردند. امروز روز سوم از هفته قرآن، عترت و نماز و مزین به نام شهید و شهادت سردار بزرگ اسلام شهید قاسم سلیمانی، محسن فخری‌زاده، شهدای دفاع مقدس و کادر سلامت و درمان است. العاب بلاك جاك

مسیب‌زاده افزود: فعالیت‌های مختلفی را برای این هفته در مدارس طراحی کردیم. روز دوشنبه مزین به مدرسه، فضای مجازی دانش‌آموز انقلابی بود و مسابقات قرآن را در سی و نهمین دوره خود در مدارس کشور کلید زدیم؛ همچنین روز گذشته نیز روز معنویت و ولایتمداری بود. برگزاری محفل انس با قرآن امروز ساعت ۱۸ برگزار می‌شود. پنجشنبه نیز به نام قرارگاه مجازی نام گرفته است. امروز از ۱۷ کانال مجزا رونمایی می‌شود و آغاز به کار می‌کند. ادمین‌های این کانال‌ها فرهنگیان و معلمان هستند که دو دوره آموزش دیده‌اند و به کار در فضای مجازی‌ علاقه‌مندند. الموقع الرسمي لقنوات بي اوت كيو

یادآوری می‌شود، در پایان مراسم نمایه قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش رونمایی شد.
کد خبر: 36138

منبع: ایکنا

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0