4 تیر 1402 - 2:47 ب.ظ

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان:

دربعضی مناطق شهرداری، مصوبه های شورا رعایت نمی شود

علی صالحی عضو هیئت رئیسه وسخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در نطق میان دستور نودودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، گفت: بندهای قانونی مبنی بر اینکه دفاتر روزنامه، مجله و شرکت‌های دانش‌بنیان مشمول شرایط مطب‌ها و دفاتر وکالت برای استقرار در ساختمان‌های مسکونی هستند؛ در بعضی مناطق شهرداری با وجود مصوبه تکمیلی شورا، این موضوع رعایت نمی‌شود و تفاسیر متفاوتی از این بند قانونی لحاظ می‌شود، از این‌رو لازم است شهردار نسبت به این نطق و تذکر، اجرایی شدن آن را به مدیران مناطق تأکید کند.

 

به گزارش عصر اصفهان، وی به تفاهم‌نامه‌ها و مجموعه اقدامات شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان اشاره کرد و افزود: این اقدامات نگرانی جدی ما را نسبت به تکرار بعضی خاطرات مشابه، زیان‌های شرکت و بی‌توجهی به محورهای فعالیتی مشخص شده توسط شورا و شهرداری برانگیخته است.
صالحی افزود: اینگونه شرکت‌ها که سرمایه‌دار اصلی آن مردم هستند، نباید محل آزمون و خطا و ویترین تبلیغاتی برخی افراد و بدون محتوا شود، چراکه نه تنها مأموریت خود را دنبال نمی‌کنند، بلکه در مسیر مأموریت‌های ابلاغی مدیریت شهری نیز اختلال ایجاد می‌کند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان به لزوم فعال‌شدن تمام ظرفیت‌های خطوط اتوبوسرانی گفت: با توجه به گرمای هوا و ازدحام جمعیت و اینکه مقدمه‌ای برای سال تحصیلی باشد، این اقدام باید در دستور کار قرار گیرد.
وی ادامه داد: یکی از بی‌سابقه‌ترین اقدامات مدیریت شهری در دوره ششم، خرید ۲۸۵ دستگاه اتوبوس در طول یک سال بود که باید تلاش شود با فعال‌سازی تمام ظرفیت‌های موجود و جدید و در چرخه قرار گرفتن بیش از ۱۵۰ اتوبوس زمین‌گیر شده، مردم طعم شیرین کارآمدی را درک کنند.

کد خبر: 134867

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0