31 اردیبهشت 1401 - 10:26 ق.ظ

علی اکبر مختاری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت

جریمه ۱۸ میلیون تومانی برای تغییر ارتفاع نامتعارف خودرو

براساس اصلاحیه قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز که از دهم اردیبهشت ابلاغ و لازم الاجرا شده افرادی که ارتفاع خودور‌های سواری خود را افزایش دهند و جاسازی تعبیه می‌کنند در مرتبه نخست حدود ۱۸ میلیون تومان جریمه می‌شوند و در صورت تکرار تخلف خودرو‌های آنان به سود دولت توقیف می‌شود.

خبرگزاری صداوسیما

علی اکبر مختاری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت: براساس اصلاحیه قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز که از دهم اردیبهشت ابلاغ و لازم الاجرا شده افرادی که ارتفاع خودور‌های سواری خود را افزایش دهند و جاسازی تعبیه می‌کنند در مرتبه نخست حدود ۱۸ میلیون تومان جریمه می‌شوند و در صورت تکرار تخلف خودرو‌های آنان به سود دولت توقیف می‌شود.

مختاری افزود: در صورتی که خودرویی با ارتفاع نامتعارف حتی حامل کالای قاچاق هم نباشد و فقط جنبه زیبایی وتزئینی داشته باشد بازهم این جرائم اعمال خواهد شد.

وی بیان داشت: در روز‌های گذشته مراجع نظامی، انتظامی وامنیتی وتیم‌های بازرسی ۱۵ گزارش احتکار را پیگیری و بیش از ۳۰۰ تن کالای احتکار شده را کشف و توقیف کردند و براساس دستور قضایی این کالا‌ها به چرخه توزیع در بازار تزریق شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اضافه کرد: رای قطعی محتکران اقتصادی تا چند روز دیگر اعلام می‌شود و براساس قانون سه و نیم برابر ارزش کالای احتکاری کشف شده جریمه می‌شوند.

کد خبر: 115587

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0