22 شهریور 1401 - 4:00 ب.ظ

تبریک باخ به رئیس کمیته ملی المپیک ایران

همزمان با تبریک «توماس باخ» به رئیس کمیته ملی المپیک ایران، نام «محمود خسروی‌وفا» در سایت کمیته بین‌المللی المپیک ثبت شد.

توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک طی نامه‌ای انتخاب محمود خسروی‌وفا به‌عنوان رئیس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت. در نامه تبریک باخ خطاب به خسروی‌وفا چنین آمده است: صمیمانه‌ترین تبریکات خود را برای انتخاب جناب‌عالی به‌عنوان رئیس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ۲۸ اگوست ۲۰۲۲ اعلام می‌دارم و برای جنابعالی موفقیت در این دوره را آرزومندم.

کمیته بین‌المللی المپیک خواهان همکاری نزدیک با جنابعالی و مشارکت با کمیته ملی المپیک کشور شما و مسئولان ذیربط در راستای رعایت کامل اصول و قوانین منشور المپیک، به‌ویژه اصول بی‌طرفی سیاسی و عدم تبعیض در ورزش می‌باشد.

کمیته بین‌المللی المپیک همچنین از حمایت و یاری کمیته ملی المپیک ایران برای پیشبرد مأموریت و انجام وظایف معمول در جهت منافع جنبش المپیک و ورزشکاران جمهوری اسلامی ایران فروگذار نخواهد کرد. با بهترین آرزوها برای جنابعالی، مشتاق دیدار با جنابعالی در آینده نزدیک هستم.

گفتنی است همزمان با تبریک باخ به رئیس کمیته ملی المپیک ایران، نام خسروی‌وفا در سایت کمیته بین‌المللی المپیک ثبت شد.

پیش از این قرار بود گزارش مجمع انتخاباتی ایران برای کمیته بین‌المللی المپیک ارسال شود تا مورد تایید قرار بگیرد و این کار  انجام شد و در نهایت IOC نیز نام خسروی‌وفا را به‌ عنوان رییس کمیته ملی المپیک ایران ثبت کرد.

مناف هاشمی در چند روز اخیر جایگزین کیکاووس سعیدی در سمت دبیر کلی شده اما هنوز در سایت کمیته بین‌المللی المپیک این جابه‌جایی انجام نشده است.

کد خبر: 123198

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0