18 بهمن 1399 - 11:05 ق.ظ

تقدیم پیام رهبر انقلاب و گفتگوهای تجاری و اقتصادی

برنامه‌های سفر قالیباف به روسیه

مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس ارتقای همکاری های ایران و روسیه به سطح راهبردی و افزایش تعاملات اقتصادی را یکی از مهم ترین اهداف سفر قالیباف به مسکو اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از تسنیم/ بابک نگاهداری مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس، با اشاره به سفر آقای قالیباف به روسیه گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی در راس هیاتی بلند پایه بنا به دعوت ویچیسلاو والودین، رئیس دومای دولتی روسیه فردا عصر (یکشنبه 19 بهمن ماه) به مسکو سفر خواهد کرد و در این سفر سه روزه علاوه بر تقدیم پیام رهبر معظم انقلاب به دولت روسیه، دیدارهایی را با همتایان خود در دوما و سنا، مقامات اقتصادی، تجاری، سیاسی و امنیتی این کشور خواهد داشت.

وی با تاکید بر این که ارتقای روابط ایران و روسیه به سطح راهبردی از جمله مهم ترین اهداف این سفر است، تصریح کرد: نشست های مختلف در حوزه مسائل اقتصادی و ارتباطات تجاری بخش مهمی از برنامه های سفر رئیس مجلس به روسیه است.

نگاهداری با اشاره به پایین بودن سطح مبادلات تجاری تهران و مسکو اضافه کرد: دکتر قالیباف همچنین در نشستی با حضور فعالان اقتصادی ایران و روسیه از نزدیک چالش ها و مشکلات مبادلات تجاری دو کشور را مورد بررسی قرار خواهد تا برای ارتقای سطح مبادلات تجاری و اقتصادی برنامه ریزی شود.

300

کد خبر: 32889

منبع: تسنیم

برچسب ها:

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0