20 بهمن 1400 - 3:49 ب.ظ

در هیاهوی آزادسازی حریم دریا و رودخانه ها؛

باستی هیلز اصفهان تخریب می شود؟

 این روزها تب و تاب تخریب برخی ویلاها در ساحل دریا و حریم رودخانه های کشور بالا گرفته وهر روز رسانه ها تخریب ویلاهایی را گزارش می کنند که متعلق به افراد ذینفوذی است که چنین برخوردی با این افراد در مخیله بسیاری از ایرانیان نیز نمی گنجید.

عصر اصفهان، رضا صالحی پژوه، ویلاهای مربوط به فلان سازمان و زارتخانه و یا حتی قوه قضائیه تا ویلاهای نهاد ریاست جمهوری گرفته تا ویلاهای شخصی سرمایه دارانی که چندی بود در کشور پادشاهی می کردند و گویی قانونی نانوشته، حمایت از آنان را در هر سطحی وظیفه ذاتی مسئولان می دانست، ولی از زمان تحولات در قوه قضائیه و پس از آن نیز در دولت، حالا دیگر هیچ حریم امنی برای صاحب ویلایی در نظر گرفته نمی شود و این حریم را به رودخانه ها و دریا باز می گردانند.

در این میان، یکی از مناطق ممنوعه ای که توجه بسیاری را به خود جلب کرده بود و به نظر می رسد دولت و قوه قضائیه باید به طور جدی به آن بپردازد، منطقه “قلعه سرشیر” اصفهان یا همان باستی هیلز اصفهان است که حتی برای ورود به این قلعه ممنوعه، باید حق ورودی پرداخت کرد.

حق ورودی آن هم نه برای همه که صرفا برای آن هایی که اگر چشم شان شکاف عمیق طبقاتی را دید و گوششان شنید، کور باشند و دور باشند. بطوله اليورو 2022

قلعه ای به وسعت چند ده هکتار و ویلاهایی خیره کننده که اگر مسئولان دستگاه قضا برای ورود به چرایی و چگونگی آن دستوری صادر کنند، حداقلش آن است که ضرر نکرده اند. رونى
پیگیری این که در این قلعه ممنوعه چند مدیر و یا افراد صاحب نفوذ ویلاسازی چند 10 میلیاردی کرده اند و چه میزان آن مطابق با قوانین مصوب کشور بوده یا نه، حق مردمی است که چندی است برای تهیه میوه، گوشت قرمز و سفید و مایحتاج اولیه زندگی خود دچار مشکل شده اند.

از این رو امیدواریم پیش از ورود نهادهای نظارتی با دستور مستقیم رئیس قوه قضائیه، مسئولان قضایی استان دستور ورود به این قلعه را صادر تا هیچ شک و شبهه ای در این راستا به میان نماند.

رضاصالحی پژوه

کد خبر: 47881

نویسنده: رضاصالحی پژوه

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0