16 اردیبهشت 1399 - 12:09 ق.ظ

بازدید ۵۲۰ هزار گردشگر در ۳ روز

همزمان با آغاز تعطیلات ۵ روزه روز جهانی کارگر در چین، شهر ووهان و استان هوبی در‌های اماکن و مناطق گردشگری را بعد از حدود ۵ ماه به روی گردشگران باز کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از ایرنا، ۲۲ جاذبه مهم گردشگری استان هوبی کانون شیوع ویروس کرونا از ابتدای ماه می (۱۲ اردیبهشت) بازگشایی شده است و افزون بر ۵۲۰ هزار گردشگر فقط در سه روز نخست تعطیلات روز کارگر از این جاذبه‌ها بازدید کرده اند.

مقامات استان هوبی می‌گویند اگرچه این تعداد نسبت به سال گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، اما اقداماتی که به تدریج در راستای کنترل ویروس کرونا در این استان انجام شده نشانه‌های امید به آینده گردشگری این استان را نمایان کرده است.

طبق اعلام اداره فرهنگ و گردشگری استان هوبی، تعداد بازدید کنندگان در این سه روز نسبت به سال گذشته ۸۳ درصد کاهش یافته است در حالی که درآمد گردشگری استان هم با ۹۴.۵ درصد کاهش به ۳۰ میلیون یوان (۴.۲ میلیون دلار) رسیده است.

برای جلوگیری از ازدحام بیش از حد و حفظ فاصله اجتماعی گردشگران، مقامات استان هوبی اعلام کرده اند گردشگران قبل از بازدید از اماکن دیدنی باید بلیط خود را رزرو کنند بر اساس این مقررات، تعداد گردشگران در هر سانس بازدید نباید بیشتر از ۳۰ درصد حداکثر ظرفیت موجود باشد.

کد 300

کد خبر: 43794

منبع: ایرنا

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0