15 تیر 1399 - 1:21 ب.ظ

ضیا هاشمی رئیس جامعه صنفی تهیه کنندگان:

اگر در شبکه نمایش‌خانگی را ببندیم بهتر از آن است که آن را به تلویزیون بدهیم

ضیا هاشمی می‌گوید: دادن شبکه نمایش خانگی به تلویزیون اشتباه است. البته شبکه نمایش خانگی هم اشکالاتی دارد که باید برطرف شوند ولی وقتی صحبت از واسپاری آن به صداوسیما می‌شود یعنی می‌خواهیم آن را نابود کنیم.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از ایلنا، بحث واگذاری مجوز تولید مجموعه‌های شبکه نمایش خانگی از وزارت ارشاد به صداوسیما موضوع روز این روزها بوده که با انتقادات بسیاری همراه شده است. با این همه سازمان صداوسیما از مدت‌ها قبل در تلاش است تا هر طور شده تولید مجموعه‌های نمایشی را به صورت انحصاری در دست بگیرد.

ضیا هاشمی (رئیس جامعه صنفی تهیه‌کنندگان) درباره گمانه‌زنی‌های مطرح شده مبنی بر اینکه از این پس مجوز ساخت مجموعه‌های شبکه نمایش خانگی باید از طریق صداوسیما داده شود، به ایلنا گفت: من به جریان صنفی این موضوع کاری ندارم ولی این مسئله به شدت سیاسی است. جناح‌هایی می‌خواهند همدیگر را تخریب کنند و از این جهت به دنبال این موضوع آمده‌اند. وقتی تلویزیون با این همه شبکه داخلی و خارجی نتوانسته موفق عمل کند، چه اصراری برای این کار دارد. جدا از فضای سیاسی موجود، تلویزیون مخاطبان را رها کرده است.

کد 300

کد خبر: 44983

منبع: ایلنا

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0