4 مرداد 1399 - 2:31 ب.ظ

استاندار: صادرات اصفهان با رعایت استانداردها تقویت و افزایش یابد

استاندار اصفهان گفت: در نظر گرفتن استانداردهای لازم در صادرات حایز اهمیت است از این رو باید نگرش مسوولان صد درصد علمی باشد.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از ایرنا، عباس رضایی روز شنبه در دیدار مدیرکل جدید اداره کل استاندارد استان و معاون انسانی و پشتیبانی و مجلس سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه این استان مظلوم و محروم واقع شده است، افزود: سازمان ملی استاندارد در راستای اجرای عدالت باید از اداره کل استاندار استان به صورت جدی حمایت کند.

استاندار اصفهان، صادرات را یکی از مسولیت‌ها و اهداف دولت دانست و اظهارکرد: ما مسوولیت افزایش صادرات از استان‌ها را داریم از این رو از سازمان استاندارد می‌خواهیم صادرات از استان با رعایت استانداردها تقویت و افزایش یابد.

وی با بیان اینکه باید جایگاه مردمی به سازمان‌ها ارتقا یابد، تصریح کرد: سازمان‌های اجرایی استان باید نگاه حل مشکل مردم را تقویت کنند زیرا مردم ولی نعمتان ما هستند و شان و جایگاه مردم باید حفظ شود.

رضایی با اشاره به اینکه در سازمان استاندارد نگاه علمی و خلاقانه باید تقویت شود، خاطرنشان کرد: شرایط حاکم بر کشور ایجاب می‌کند مدیران دستگاه‌های اجرایی جسارت بیشتری داشته باشند.

به گفته استاندار اصفهان، فلسفه وجود قوانین برای گره گشایی در کار مردم است.

وی بیان کرد: صادرات مشتقات نفتی باید در دستور کار جدی اداره کل استاندارد قرار گیرد.

غلامحسین شفیعی مدیرکل پیشین استاندارد استان اصفهان امروز در آیینی پس از هشت سال جای خود را به فرمانی داد.

در زمان حاضر ۳۰ آزمایشگاه در اداره کل استاندارد اصفهان وجود دارد و ۳۰۰ آزمایشگاه همکار در استان فعالیت می‌کنند و پنج شرکت بازرسی کالاهای وارداتی و صادراتی در زمینه تولید و بازار با کار مشغول هستند.

کد خبر: 39503

منبع: ایرنا

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0