30 شهریور 1399 - 4:05 ب.ظ

اتوبوس‌های پایتخت مهرماه تحویل داده می‌شوند

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران از ورود اولین سری اتوبوس‌های جدید به پایتخت در مهرماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص سرانجام ۲۵۰ اتوبوسی که قرار بود تا پایان شهریور ماه به ناوگان حمل ونقل تهران اضافه شود، گفت: مسئولان شهرداری امیدوار بودند تا آخر شهریور تعدادی از مینی‌بوس و اتوبوس‌ها تحویل شود، ولی چون قرارداد با موانعی روبرو بود و امضاء آن با تاخیر مواجه شد، به نظر می‌رسد اولین سری در مهرماه تحویل ناوگان حمل و نقل شهرداری شوند.

او در ادامه با اشاره به وعده دولت در تامین اتوبوس برای شهرداری‌های کشور گفت: دولت اعلام کرده بود ۱۹ هزار اتوبوس به شهرداری‌های کشور تزریق می‌شود که ۴ هزار دستگاه آن سهم کلانشهر تهران بود، اما متاسفانه تاکنون این تصمیم دولت عملی نشده است.

علیخانی گفت: این در حالی است که در دولت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی حدود ۲ هزار اتوبوس با پرداخت ۱۰۰ درصدی دولت خریداری و به ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری تهران تزریق شد، در دولت آقای خاتمی نیز حدود ۲ هزار دستگاه اتوبوس با پرداخت ۱۰۰ درصدی دولت خریداری شد. در دولت آقای احمدی نژاد نیز حدود دو هزار دستگاه اتوبوس که ۸۰ درصد هزینه آن را دولت و ۲۰ درصد آن را شهرداری پرداخت کرد به ناوگان حمل و نقل شهر تهران اضافه شد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران اظهار داشت: تنها دولتی که مصوبات خیلی خوبی در زمینه حمل ونقل داشت، اما هیچ اتوبوسی به ناوگان تزریق نکرد، دولت آقای روحانی بود.

کد 300

کد خبر: 40901

منبع: ایلنا

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0