24 خرداد 1401 - 5:00 ب.ظ

کمک به افرادی که از بی‌خوابی رنج می‌برند | شبیه‌سازی طلوع و غروب خورشید با لامپ هوشمند شیائومی

شیائومی اعلام کرد «لامپ هشدار هوشمند» را با قابلیت شبیه‌سازی طلوع و غروب خورشید به‌عنوان یک محصول جدید با برند میجیا برای تامین مالی جمعی در چین عرضه خواهد کرد.

به‌نقل از گیزموچاینا، لامپ هشدار هوشمند میجیا یک سیستم جدید بیدار شدن با نور ارائه می‌کند که در آن از تعدادی لامپ برای ارائه تجربه‌ای شبیه به خورشید استفاده شده است.

در این محصول تعداد ۱۹۸ چراغ ال.ای.دی قرار گرفته است که می‌تواند ۱۵ نوع نویز سفید و ۱۰ نوع تنظیمات صحنه پویا را پیاده‌سازی کند. به عبارت دیگر این لامپ هوشمند می‌تواند چرخه طلوع و غروب خورشید را در تمام طول روز شبیه‌سازی کند.

در هنگام غروب خورشید، این محصول می‌تواند با خاموش کردن تدریجی چراغ‌های لامپ و ایجاد نویز سفید غروب خورشید را به صورت پویا شبیه‌سازی کند. از سوی دیگر، هنگام طلوع خورشید، لامپ هشدار هوشمند حدود ۳۰ دقیقه قبل از زنگ هشدار فعال می‌شود تا با روشن شدن تدریجی چراغ‌ها، طلوع خورشید را شبیه‌سازی کند. این فرآیند می‌تواند به بدن کمک کند تا به‌طور طبیعی از خواب بیدار شود، نه اینکه با صدای مزاحم زنگ از خواب بپرد.

 

محصول جدید شیائومی علاوه بر اینکه به عنوان یک ساعت زنگ‌دار پیشرفته به سبک خورشید عمل می‌کند، می‌تواند برای کمک به تمرینات یوگا نیز استفاده شود. در حالت مدیتیشن تنفس، کاربران می‌توانند به طور منظم نفس‌های عمیق و هماهنگ با ریتم‌های نور بکشند. این طراحی برای کمک به آرامش بدن و ذهن کاربر است.

این دستگاه هوشمند سبک وزن فقط ۱.۱ کیلوگرم وزن دارد و می‌تواند کمک خوبی برای افرادی باشد که از بی‌خوابی رنج می‌برند.

کد خبر: 116794

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0