6 بهمن 1399 - 12:05 ق.ظ

هوای اصفهان همچنان در وضعیت قرمز

مدیر امور آزمایشگاه‌های محیط زیست استان اصفهان گفت: شاخص کیفی هوای شهر اصفهان با قرار گرفتن بر روی عدد ۱۶۵ بیانگر حاکمیت هوای ناسالم در این شهر است.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از مهر/ بابک صادقیان با اشاره به آخرین وضعیت کیفیت هوای شهر اصفهان طی ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۰ صبح امروز اظهار داشت: شاخص کیفی هوای این شهر با قرار گرفتن بر روی عدد ۱۶۵ بیانگر شرایط ناسالم هوا برای عموم شهروندان است.

وی افزود: روز گذشته نیز میانگین شاخص کیفیی هوای شهر اصفهان با قرار گرفتن بر روی عدد ۱۳۳ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفت.

مدیر امور آزمایشگاه‌های محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر کیفیت هوا در احمدآباد ۱۶۱، استانداری ۱۵۷، پروین ۱۷۵، خرازی ۱۵۸ و رودکی ۱۷۵ قرار دارد، اضافه کرد: کیفیت هوا در همه این ایستگاه‌ها قرمز است.

وی در خصوص کیفیت هوا در دیگر شهرهای استان اصفهان نیز گفت: کیفیت هوا در شاهین شهر با قرار گرفتن بر روی شاخص ۱۰۹ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.

صادقیان تصریح کرد: شاخص کیفی هوا در مبارکه نیز با قرار گرفتن بر روی شاخص ۷۱ شرایط هوای سالم برای این شهر را نشان می‌دهد.

کد خبر: 32063

منبع: مهر

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0