7 شهریور 1402 - 8:38 ق.ظ

مسئولین مخابرات، پیش کسوتانشان را درچمبره ای از مشکلات قرار دادند!؟+فیلم

تجمع اعتراضی و صنفی پیش کسوتان مخابرات اصفهان این هفته هم با حضور جمعی از آنان در چهارباغ بالا مقابل ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد.

عصر اصفهان،

تجمع اعتراضی و صنفی پیش کسوتان مخابرات اصفهان این هفته هم با حضور جمعی از آنان در چهارباغ بالا مقابل ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد.

پیش کسوتان مخابرات اصفهان که دربین آنان ایثارگران وجانبازان نیز حضور داشتند خواستار اجرای کامل وبدون تنازل آئین نامه 89/24 و همچنین رفع مشکلات بیمه تکمیلی خود شدند.
به گزارش خبرنگار عصر اصفهان، تظلم خواهی پیش کسوتان مخابرات در تحقق خواسته های قانونی وبه حق خود باتوجه به شرایط سخت معیشتی بویژه از مسئول ارشد دولت پاسخگو دراستان به جهت پیشگیری از سوء استفاده معاندین نظام جمهوری اسلامی شدند.
شایان ذکر است: در کل کشور بیش از 60 هزار بازنشسته مخابراتی است که بدلیل عدم همکاری وهمراهی مدیران این شرکت پر طمطراق آنان را درچمبره ای از مشکلات قرار داده اند.
تجمع کنندگان می گفتند: انتظار است نماینده های شاخص سهامدار مخابرات نقش خوبش را در حفظ باورها و ارزش های انقلابی ، اسلامی ( یکبار برای همیشه ) پیدا کرده ودر تعانل با کارکنان و پیش کسوتان راهکار مناسبی در جهت برون رفت از شرایط فعلی پیدا کنند.
امروز تجمع کنندگان شعارهایی مبنی براستعفای مدیرعاملی مخابرات و صدا وسیما و شرکت پر درآمد چه بر سر توآمد و برعلیه معاون اول برای اجرای آیینامه شعار دادند.
این درحالی است که هفته گذشته نیز جمعی از کارکنان رسمی و شرکتی در مراکز با تجمع سکوت خود خواستار پرداخت حقوق ماهیانه خود در اول هرماه شدند.
آماده دریافت پاسخ مستدل وعملی مدیران ومسئولین جهت انعکاس هستیم.

کد خبر: 136856

نویسنده: بهمن توکلی فرد

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0