10 شهریور 1401 - 4:00 ب.ظ

قاسمپور: نظرات کمیته فنی اعمال نشود، به همکاری با فدراسیون ادامه نمی‌دهیم

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: اگر دیدگاه‌های ما اعمال نشود، ادامه حضور در فدراسیون ضرورتی ندارد و به این همکاری ادامه نمی‌دهیم.

ابراهیم قاسمپور در حاشیه مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی فوتبال ایران اظهار کرد: امیدوارم با حضور مهدی تاج در ریاست فدراسیون فوتبال امکانات مناسبی برای تیم ملی فراهم شود. با تعللی که در انتخاب رئیس فدراسیون شد، فرصت‌های زیادی را از دست دادیم که امیدوارم در آینده جبران شود.

وی درباره اظهارات علی‌اصغر مدیرروستا دیگر عضو این کمیته فنی که گفته بود احتمالا دوران حضور اعضای کمیته فنی در فدراسیون به پایان رسیده است، خاطرنشان کرد: پس از مسئله‌ای که بین ما و هیئت رئیسه پیش آمد اعتقاد داشتم که باید از سمت خود استعفا کنیم. پس از جمع‌بندی با دوستان به این نتیجه رسیدیم که منتظر برگزاری انتخابات باشیم. اگر قرار است به کار خودمان ادامه دهیم باید به شرایط ما توجه شود. اگر قرار باشد نظرات ما اعمال نشود، ادامه همکاری ما ضرورتی ندارد.

حدود یک ماه پیش کمیته فنی فدراسیون فوتبال صلاحیت دراگان اسکوچیچ را برای حضور روی نیمکت تیم ملی رد کرد اما هیات رئیسه فدراسیون تصمیم گرفت سرمربی تیم ملی به کار خود ادامه دهد.

کد خبر: 120132

برچسب ها:

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0