21 دی 1399 - 4:31 ب.ظ

شرط معافیت از هزینه تکمیل مسکن مهر پردیس تهران

افرادی که فاقد مالکیت هستند و تمایلی به پرداخت مبلغ ۱۶تا ۳۱ میلیون تومان هزینه تکمیل واحدهای مسکن مهر پردیس را ندارند می توانند با پذیرش قرمز شدن فرم «ج» خود از پرداخت این مبلغ معاف شوند.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از ایسنا، از ابتدای دی امسال، شرکت عمران شهر جدید پردیس، متقاضیان دوم و بیشتر مسکن مهر را به پرداخت هزینه های ۱۶ تا ۳۱ میلیون تومان که برای تکمیل واحدها هزینه شده مکلف کرد. این مبلغ که در واقع ۲۰ تا ۲۵ درصد هزینه های انجام شده را شامل می شود در فاز ۵ و ۹ معادل ۲۸ میلیون و ۵۰۷ هزار تومان، فاز ۸ به میزان ۳۰ میلیون و ۴۹۷ هزار تومان، فاز ۹ قدیم ۲۰ میلیون و ۷۳۹ هزار تومان، فاز ۱۱ بالغ بر ۳۱ میلیون و ۳۲۱ هزار تومان و فاز ۳ معادل ۱۶ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان است.

همچنین از دی ماه سال ۱۳۹۸ خرید عرصه برای متقاضیان ثانویه اجباری شده است.

مهدی هدایت ـ مدیرعامل شرکت عمرا پردیس ـ دریافت بخشی از هزینه های تکمیل واحدها را در راستای مقابله با فعالیتهای دلالی و سوداگری در پردیس دانست. او البته گفت که افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی شامل کمیته امداد و بهزیستی، خانواده شهدا، جانبازان و افراد فاقد تمکن مالی، اجباری به خرید عرصه ندارند و مشمول پرداخت هزینه های افزایش واحد نیز نمی شوند.

در پی این اقدام، محمد اسلامی ـ وزیر راه و شهرسازی ـ هم پرداخت بخشی از هزینه های تکمیل مسکن مهر را بر اساس مصوبه شورای مسکن دانست و از آن حمایت کرد.

کد 300

کد خبر: 35853

منبع: ایسنا

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0