7 اردیبهشت 1402 - 2:21 ب.ظ

شهردار دستگرد خبر داد:

زمین برای اجرای طرح ملی مسکن تعیین شده است

حسن رحیمی شهردار دستگرد گفت: زمین مورد نظر برای اجرای طرح ملی مسکن با توافق مالکان و اداره راه‌ و شهرسازی تعیین شده است.

زمین برای اجرای طرح ملی مسکن تعیین شده است

رحیمی از نصب پنج سامانه اذان‌گوی هوشمند در بلوار معلم و بلوار آزادگان شهر دستگرد خبر داد و اظهار داشت : این دستگاه‌ها در میدان ۱۱ آبان، میدان ورزش، میدان مهارت، سه‌راهی توحید و در ورودی معاونت خدمات شهری شهرداری نصب خواهد شد.

وی افزود: این دستگاه‌ها دارای قابلیت برنامه‌ریزی برای پخش اذان، ادعیه و فایل‌های صوتی را دارد و در حال حاضر برای اذان صبح، ظهر و مغرب و پخش صلوات خاصه امام رضا (ع) در ساعت ۸:۰۰ تنظیم شده است.

شهردار دستگرد به برگزاری جلسه اقدام ملی مسکن اشاره کرد و گفت  : زمین مورد نظر برای اجرای طرح ملی مسکن، با توافق مالکان با اداره راه و شهرسازی تعیین شده است.

رحیمی با بیان اینکه پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد جلسه دیگری با حضور حاضران تشکیل شود، اضافه کرد: با توجه به اینکه مساحت زمین کمتر از ۱۰ هکتار است، مالکان زمین‌های اطراف جهت توافق با اداره راه و شهرسازی شناسایی شدند.

وی افزود: از دیگر مصوبات جلسه تعیین سه تا پنج نماینده از طرف مالکان و معرفی به اداره راه و شهرسازی به منظور انجام توافق بود.

کد خبر: 132848

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها:

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0