5 اردیبهشت 1399 - 1:34 ب.ظ

آذری جهرمی:

حتما باید کرونا می‌آمد تا تن به دولت الکترونیکی بدهند؟

آذری جهرمی نوشت: «کرونا برای همه‌ی ما، دردسر‌های زیادی داشته؛ اما کاش از فرصتش خوب استفاده کنیم و با بهره‌گیری از فناوری و دولت الکترونیکی، خدمات در شان مردم خوب کشورمون بهشون عرضه کنیم.»

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از انتخاب، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات، در صفحه اینستاگرام خود در مورد خدمات به مردم در دوران کرونا توسط دولت الکترونیک نوشت: «امروز سرزده رفتم اداره‌ی پست تهران. حدود صد نفر از همکاران، مشغول دسته‌بندی و ارسال سیم‌کارت‌های رایگان سرپرستان خانوار به شهر‌های مختلف بودند. از ۲/۵میلیون سرپرستان خانوار که فاقد سیم‌کارت بودند، تا امروز حدود ۷۰۰هزار نفر ثبت‌نام کردند و سیم‌کارت هاشون داره براشون ارسال میشه.»

وی در ادامه نوشت: «کرونا برای همه‌ی ما، دردسر‌های زیادی داشته؛ اما کاش از فرصتش خوب استفاده کنیم و با بهره‌گیری از فناوری و دولت الکترونیکی، خدمات در شان مردم خوب کشورمون بهشون عرضه کنیم. چه خوب که مردم سیم‌کارتشون رو آنلاین میخرند و با احترام در منزل بهشون تحویل میدن. خیلی کار‌های دیگه هم همینطور میشه انجام داد تا تردد کمتر بشه، آلودگی کمتر بشه، مردم از خدماتی که دریافت میکنند راضی باشند و مجبور نشن زیرمیزی بدند. حتما باید کرونا میومد تا عادت‌ها رو کنار بگذارند و تن به دولت الکترونیکی بدند؟ البته ظاهرا برای برخی هنوز هم ترک عادت موجب …»

کد 300

کد خبر: 44267

منبع: انتخاب

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0