1 خرداد 1402 - 4:22 ب.ظ

توقيف موتورسيکلت 5 ميلياردي قاچاق

سرهنگ حسين بساطي فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان از كشف يك دستگاه موتورسيکلت سنگین قاچاق به ارزش 5 ميليارد ريال در عملیات مأموران انتظامی اين فرماندهی خبر داد.

توقيف موتورسيکلت 5 ميلياردي قاچاق

سرهنگ بساطي گفت : در زمینه  اجرای طرح برخورد با موتورسواران متخلف، ماموران کلانتري 16 این فرماندهی حين گشت‌زني فعال و هدفمند خود در سطح حوزه استحفاظي يك دستگاه موتورسيكلت سنگین فاقد پلاک را در حال تردد مشاهده و جهت بررسی آن را متوقف كردند.

وی افزود: با بررسي‌هاي صورت گرفته مشخص شد، موتورسيكلت مذکور قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبرگمرکی است که نسبت به توقیف آن اقدام وجهت اقدامات قانونی به مقر انتظامي منتقل شد.

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان با بیان اینکه در اين رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشكيل پرونده جهت انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد اضافه کرد: کارشناسان مربوطه ارزش موتورسيکلت قاچاق توقیفی را 5 ميليارد ريال برآورد کردند.

وی در پايان با تشريح پيامد‌ها و آثار منفي قاچاق بر اقتصاد كشور، مبارزه با قاچاقچيان را يكي از اولويت‌هاي اصلي پلیس در زمینه تامين امنيت پايدار در جامعه برشمرد و از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعاتي درخصوص حمل و نگهداري کالاهاي قاچاق را در اسرع وقت از طريق تماس با مرکز فوريت هاي 110 به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر: 133786

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0