19 فروردین 1399 - 6:59 ب.ظ

تعویق زمان المپیک باعث شد با انگیزه بیشتری تمرین کنم

قایقران تیم ملی روئینگ گفت: با تعویق زمان المپیک می‌توانیم با انگیزه بیشتری تمرین کنیم تا نتیجه خوبی در کسب سهمیه و مسابقات المپیک بگیریم.

به گزارش عصر اصفهان، زینب نوروزی، قایقران تیم ملی روئینگ اظهار کرد: بعد از تعطیل شدن اردو در دریاچه آزادی به دلیل شیوع ویروس کرونا من و دیگر قایقرانان راهی خانه هایمان شدیم. از طرف فدراسیون قایقرانی یک سری دستگاه ارگومتر به صورت امانت برای تمرین در خانه به قایقرانان داده شد. در کنار ارگو، حرکات بدنسازی را نیز انجام می‌دهم، ولی چون قرنطینه هستم هیچ تمرین هوازی نمی‌توانم انجام بدهم.

او افزود: از طریق فضای مجازی با مربی تیم در ارتباط هستم و طبق برنامه‌هایی که ارائه می‌دهد در زمان‌های مشخصی تمریناتم را انجام می‌دهم و گزارش تمرین را برای مربی ارسال می‌کنم. در دو وعده زمانی صبح و بعد از ظهر ورزش می‌کنم که حدود ۴ ساعت در روز زمان صرف می‌شود.

نوروزی گفت: هدف ما حضور در المپیک است، تا یک سال دیگر قطعا المپیک برگزار می‌شود و در این میان، مسابقات انتخابی المپیک نیز برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا و تعویق زمان المپیک، من و هم تیمی هایم مقداری انگیزه مان را از دست دادیم، چون اعلام شده بود احتمال دارد مسابقات انتخابی المپیک برگزار نشود که البته مدتی بعد اعلام شد برای رشته روئینگ نیز مسابقات انتخابی برگزار می‌شود و مسابقات عادلانه برگزار خواهد شد.

قایقران تیم ملی افزود: اکنون در این زمان سلامتی مهم‌ترین رکن است. با تعویق زمان المپیک چیزی را از دست ندادیم بلکه می‌توانیم با انگیزه بیشتری تمرین کنیم تا نتیجه خوبی در کسب سهمیه و المپیک بگیریم.

نوروزی گفت: از زمانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا اردو تعطیل شد، تا به حال هیچ گونه رفت و آمدی نداشتم و در خانه مانده ام، تبریک عید را نیز از طریق فضای مجازی انجام دادیم.

او گفت: بعد از شکست کرونا اولین کاری که انجام می‌دهم دوست دارم با قایق در آب پارو بزنم، چون مدت زیادی است در خانه مانده ام و دیگر بر روی آب تمرین نمی‌کنم و این تمرین‌ها به تنهایی برایم کافی نیست. دوست دارم در تمریناتم یک تغییری ایجاد کنم و به اردو برگردم. در اردو روزی سه وعده تمرین می‌کردیم، اما اکنون به دو وعده تمرین رسیده است، فشار تمرینات مانند قبل است، ولی کیفیت تمرین مانند زمانی که به اردو می‌رفتم نیست.

قایقران تیم ملی روئینگ افزود: از تمامی پرستار‌ها و پزشکان و کادر درمانی که در این روز‌های سخت تلاش می‌کنند تشکر می‌کنم. امیدوارم همگی با خانه ماندن و رعایت اصول بهداشتی بتوانیم هر چه سریع‌تر کرونا را شکست دهیم و به روز‌های عادی برگردیم.

 

300/

کد خبر: 29012

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0