6 شهریور 1401 - 4:00 ب.ظ

برگ برنده رئال‌مادرید در مصاف با اسپانیول

تیم‌های فوتبال رئال‌مادرید و اسپانیول در حالی بامداد دوشنبه در هفته سوم لالیگا به مصاف هم می‌روند که باتوجه‌ به ترکیب اعلام شده بازیکنان دو تیم، می‌توان گفت رئال‌مادرید برگ برنده را در اختیار دارد.

رئال‌مادرید در هفته سوم از فصل جدید لالیگا، 30 دقیقه بامداد فردا در حالی در ورزشگاه آر. سی. دی. ایی به مصاف اسپانیول می‌رود که نماینده کاتالان در ۲۷ بازی پیشین خود مقابل رئال‌مادرید در لالیگا، تنها دو بار در فوریه ۲۰۱۸ و اکتبر ۲۰۲۱ با پیروزی، زمین را ترک کرده است.

برگ برنده رئال‌مادرید در مصاف با اسپانیول

نخستین‌بار در ۷ آوریل ۱۹۱۸ رئال‌مادرید به دیدار اسپانیول رفت که این بازی به دلیل هوای طوفانی بارسلونا، به مدت ۲۴ ساعت به تعویق افتاد؛ در حقیقت زمانی که مادرید قرار بود در دور اول جام حذفی به مصاف اسپانیول برود و باجه‌های فروش بلیت ساعت نه صبح باز شدند اما اندکی قبل از شروع بازی، باران شدیدی بارسلونا را فراگرفت آب باعث ویرانی در زمین شد.

مادریدی‌ها می‌خواستند به هر قیمتی بازی کنند اما برابر تصمیم داور و دو کاپیتان و  با این شرط که فردا هر جور بود بازی برگزار می‌شود، ۲۴ ساعت به تعویق افتاد و به هواداران گفته شد که بلیت‌های آنها برای دوشنبه رزرو می‌ماند.

حال در سومین هفته از فصل جدید لالیگا، کارلو آنچلوتی تیم را با حضور بازیکنانی همچون بنزما و وینیسیوس برای دیدار مقابل اسپانیول آماده کرده است زیرا ناچو، وایخو و اودریوزولا مصدومان کهکشانی‌ها هستند.

طبق اسامی بازیکنان منتشر شده، رئال‌مادرید قرار است با کورتوا، کارواخال، میلیتائو، آلابا، مندی، چوآمنی، کاماوینگا، مودریچ، والورده، بنزما و وینیسیوس به مصاف اسپانیول برود.

از تیم رقیب یعنی اسپانیول هم دیگو مارتینز سرمربی نمی‌تواند روی مصدومانی همچون آدریا پدروسا، رائول دی توماس، پل لوزانو، گوری، لوکا و سرجی گومز محروم شده حساب باز کند. ضمن اینکه اسپانیول بعد از تساوی هفته اول برابر سلتاویگو در هفته دوم برابر وایه‌کانو شکست خورد تا اوضاع خوبی نداشته باشد.

اسامی بازیکنان اسپانیول هم این‌گونه عنوان شد: لکومته، ‌اسکار گیل، فرناندو کالرو، لئاندرو کابررا، اولیوان، ادو اکسپوزیتو، وینیسیوس سوزا، سرگی داردر، روبن سائز، خوسلو و پوادو.

برگ برنده رئال‌مادرید در مصاف با اسپانیول

کد خبر: 119959

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0