15 آذر 1399 - 1:34 ب.ظ

بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان: برای قهرمانی می‌جنگیم

بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان گفت: در سپاهان بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی داریم و قطعاً همه برای بالا نگه داشتن پرچم و نام سپاهان بسیار تلاش می‌کنیم و برای قهرمانی می‌جنگیم.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از به گزارش خبرگزاری تسنیم/ روز گذشته دربی فوتبال بانوان اصفهان در ورزشگاه صفائیه برگزار شد و تیم فوتبال بانوان سپاهان توانست با نتیجه 3 بر 2 همشهری خود یعنی ذوب‌آهن را پشت سر بگذارد.

هادیه کر مدافع جدید تیم فوتبال بانوان سپاهان درباره پیروزی تیمش اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. همان‌طور که نتیجه گویا است بازی پرهیجان و پرگلی بود، هرچند که برای هر تیمی بازی اول لیگ سخت و دشوار است.

وی افزود: خوشبختانه توانستیم در اولین بازی فصل که با دربی مصادف شد هر 3 امتیاز بازی را کسب کنیم و برای دیدار بعدی آماده شویم.

مدافع تیم فوتبال بانوان سپاهان درباره کار کردن با مهناز امیرشقاقی سرمربی جدید سپاهان گفت: قطعاً کار کردن با خانم امیرشقاقی برای هر بازیکنی فوق‌العاده است و مطمئن هستم که بسیاری از بازیکنان لیگ برتر دوست دارند با این سرمربی کار کنند.

وی ادامه داد: مانند همه بازیکنان که حق انتخاب داشتند من هم امسال بین تمام پیشنهادهایی که داشتم سپاهان را انتخاب کردم تا کنار این سرمربی کار کنم و از دانش مربیگری ایشان استفاده کنم.

هادیه کر بیان کرد: در سپاهان بازیکنان و کادر فنی خیلی خوبی داریم و قطعاً همه برای بالا نگه داشتن پرچم سپاهان بسیار تلاش می‌کنیم چون بسیاری از تیم‌ها با هدف قهرمانی تلاش می‌کنند و ما نیز در همین مسیر هستیم و برای قهرمانی می‌جنگیم.

وی درباره داوری دربی اصفهان اظهار داشت: داوران بازی روز خوبی را پشت سر گذاشتند، اما بازی کاملاً حساس بود و تیم مقابل بازی فیزیکی ارائه می‌داد و به همین دلیل داور مجبور به استفاده زیاد از کارت‌های خود شد.

هادیه کر درباره جدایی از ذو‌ب‌آهن و پیوستن به سپاهان تصریح کرد: ذو‌ب‌آهن باشگاه بزرگ و قابل‌احترامی است. هر بازیکنی حق انتخاب دارد و من هم با توجه به پیشنهاداتی که داشتم قلباً سپاهان را انتخاب کردم. هر سال تلاش کرده‌ام در تمام مراحل زندگی و فوتبال خود یک مرحله از مرحله قبل بالاتر بروم. مطمئن شدم باشگاه سپاهان در کنار خانم امیرشقاقی بهترین تیم برای پیشرفت من خواهد بود، بنابراین این مسیر را انتخاب کردم و فکر می‌کنم درست‌ترین تصمیم را گرفتم.

وی خاطرنشان کرد: قرار نیست هیچ تیمی را دست‌کم بگیریم اما در بازی روز گذشته هنگامی که ذوب‌آهن گل اول را زد و پیش افتاد، بازیکنان این تیم به بهانه‌های مختلف وقت بازی را می‌گرفتند و به همین دلیل بازی از مسیر اصلی خارج شد.

300

کد خبر: 35089

منبع: تسنیم

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0