6 اردیبهشت 1402 - 5:33 ب.ظ

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه:

اضافه شدن 14 محصول جدید به سبد محصولات فولاد

محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در نشست خبری با خبرنگاران گفت : بالغ بر 100 هزار قطعه در فولاد مبارکه بومی‌سازی شده و بالغ بر 3 میلیارد دلار صرفه‌جویی ارزی طی یک دهه گذشته با بومی‌سازی در این شرکت صورت گرفته است.

اضافه شدن 14 محصول جدید به سبد محصولات فولاد

وی افزود: ثبت سفارش خرید 5 هزار میلیارد تومان از بیش از 600 شرکت دانش‌بنیان کشور نیز از دیگر اقدامات فولاد مبارکه طی سال گذشته بوده است.
طیب نیا با بیان اینکه توسعه محصولات جدید در سبد محصولات فولاد مبارکه یکی دیگر از دستاوردهای این شرکت بوده است افزود: در سال گذشته 14 محصول جدید به محصولات این شرکت اضافه شد و یکی از مهمترین آن‌ها ورق فولادی زنگ‌نزن بوده است.
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با بیان اینکه همکاران ما بدون حضور حتی یک کارشناس خارجی این محصول ارزشمند را تولید کردند و امسال به صورت انبوه تولید خواهد شد. ادامه داد: این به معنای نهضت استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود و خودباوری است.
وی ادامه داد : با وجود اینکه 3 هزار نفر در طرح‌های توسعه مشغول به کار شدند، مراحل استخدام 1104 نفر از سال گذشته در فولاد مبارکه در حال انجام است. همچنین امیدواریم در توسعه‌ها بالغ بر 6500 نفر مشغول به کار شوند.
طیب‌نیا با بیان اینکه سال گذشته با وجود همه محدودیت‌ها، کاهش قیمت فروش و درآمد، 49 هزار میلیارد تومان سود میان سهامداران خود توزیع کردیم که بزرگترین افزایش سرمایه و توزیع سود در تاریخ بورس کشور بود. افزود: افزایش سرمایه 132 درصدی فولاد مبارکه به‌میزان 80 هزار میلیارد تومان در طول یک سال، افزایش قابل توجهی بوده است.
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در حوزه توسعه زیست‌بوم نوآوری، فولاد مبارکه در سال گذشته با امضای 21 تفاهم‌نامه، تخصیص 2 هزار متر مربع مرکز نوآوری و اختصاص بودجه برای حمایت از پایان‌نامه‌های دانشگاهی، فعال‌سازی 3 شتاب‌دهنده برای استارتاپ‌ها و تشکیل کمیته سرمایه‌گذاری خطرپذیر، گام های بلندی برداشت.
وی بابیان اینکه یک مجموعه تولیدی و صنعتی هستیم، نسبت به جامعه پیرامونی خود احساس مسئولیت داریم و تحول بنیادینی در این حوزه رقم زدیم؛ادامه داد: در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، فولاد مبارکه الگوی ملّی است و خواهد بود. رویکرد ما تدوین و اجرای الگوی جامع پیشرفت و آبادانی با هدف اشتغال‌زایی است.

کد خبر: 132758

نویسنده: ناصربهروان

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها:

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0