25 تیر 1399 - 12:24 ق.ظ

استاندار: سرعت در اجرای پروژه مسکن محرومان در اصفهان ضروری است

استاندار اصفهان با اشاره به اهتمام دولت در حمایت از محرومان گفت: سرعت در ساخت مسکن محرومان و خانواده‌های نیازمند در این استان ضروری است.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از ایرنا، عباس رضایی روز چهارشنبه در جلسه بررسی روند اجرایی صدور پروانه و خدمات مهندسی تفاهم نامه همکاری مشترک بین سازمان برنامه و بودجه کشور، استانداری اصفهان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته حضرت امام خمینی (ره) اظهارداشت: با اجرای این تفاهم نامه بیش از چهار هزار واحد مسکونی به متراژ ۶۰ متر مربع احداث شد و به خانواده های کم درآمد و آسیب پذیر مناطق روستایی و شهرهای دارای ظرفیت استقرار دائم واگذار شود.

وی با اشاره به آمادگی، انسجام و تمهیدات لازم برای ساخت چهار هزار واحد مسکونی محرومان، بر سرعت در ساخت این واحدها در استان تأکید کرد.

استاندار تصریح کرد: در صورت ساخت این واحدها در زمان مشخص و تعیین شده می توان مجوز اعتبار لازم برای ساخت واحدهای بیشتری را برای استان از دولت اخذ کرد.

وی رضایی تصریح کرد: در سفر اخیر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در راستای تأمین مسکن خانواده های نیازمند و فاقد سرپناه مناسب در روستاها و شهرهای استان بین سازمان برنامه و بودجه کشور، استانداری اصفهان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی(ره) تفاهم نامه منعقد شد.

محمد باقر نوبخت ششم تیرماه در جریان سفر به اصفهان گفت: رییس جمهور همواره بر اولویت قرار دادن طرح‌های مرتبط با اقشار کم در آمد تاکید دارد و بر این اساس احداث چهار هزار واحد مسکونی از اولویتهای استان اصفهان است که تا پایان امسال ساخته و تحویل می شود.

وی افزود: اجرای طرح احداث سه هزار واحد مسکن محرومان استان اصفهان با مشارکت بنیاد مسکن در روستاها و یک‌هزار واحد برای مددجویان کمیته امداد در شهرها را باید چتر حمایت دولت بر سر اقشار آسیب‌پذیر این خطه نامید که برغم تمامی محدودیت‌های اعتباری و مالی قرار است کلید آن تا پیش از پایان دولت دوازدهم به نیازمندانش تحویل دهد.

استان افزون بر پنج میلیون نفری اصفهان ۲۴ شهرستان دارد.

کد خبر: 45129

منبع: ایرنا

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0