14 آذر 1399 - 2:21 ب.ظ

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خواستارشد؛

اختصاص تسهیلات صندوق‌های کارآفرینی به مراکز نوآوری علمی کاربردی

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خواستار استفاده از تسهیلات صندوق‌های کارآفرینی دولتی برای دانش‌آموختگان مراکز نوآوری این دانشگاه شد.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از مدیر نیوز، محمد حسین امید با اشاره به دوره‌های علمی و کاربری پیرامون آموزش مجازی در دوره کرونا افزود: در حوزه آموزش مجازی خیلی کار خاصی نکرده بودیم ولی ترم پیش در مواجهه با شرایط جدید مجبور شدیم ۱۱۰ هزار کلاس مجازی برگزار کنیم.

وی اضافه کرد: در کشور در حال حاضر بیش از ۱۵ الی ۱۶ سامانه در اختیار داریم و استان‌ها را تقسیم‌بندی کردیم و اجازه دادیم از ظرفیت‌های استانی استفاده کنند. ivermectin spanish ibex 2002

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی در ادامه پیرامون ساختار جدید در سطح دانشگاه جامع علمی و کاربردی افزود: بلافاصله در سطح دانشگاه ساختار جدیدی برای تولید محتوا با موافقت وزیر علوم و هیئت امنا ایجاد کردیم و مرکزی ایجاد کردیم برای تولید محتوا که بعد از دوره کرونا هم تجربه آموزش الکترونیک را ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد : از ظرفیت آموزش مجازی برای توجه به عدالت آموزشی هم بهره خواهیم برد. ivermectin orally for deer مدرسینی که در تهران داریم ممکن است در چهار گوشه کشور نداشته باشیم که از فعالیت دوستان در اینجا استقبال می‌کنیم. ivermectin high dose

امید با اشاره به ایجاد ۲۰۰ مرکز نوآوری در چند سال اخیر و همچنین برگزاری بیش از ۵۰ رویداد شتاب در نیمه اول سال ۹۹ و در دوره کرونا، پیشنهاد استفاده از تسهیلات صندوق‌های کارآفرینی دولتی برای دانش‌آموختگان این مراکز را مطرح کرد.

300

کد خبر: 35054

منبع: مدیر نیوز

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0