15 خرداد 1399 - 11:08 ق.ظ

نماز جمعه فردا در ۱۹ شهر استان اصفهان برگزار می‌شود

دفتر شورای سیاستگذاری‌ ائمه جمعه اصفهان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد نماز جمعه این با رعایت اصول بهداشتی در ۱۹ شهر استان برگزار می شود.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از ایرنا، بر اساس این اطلاعیه، نمازجمعه در  شهرهای کمشچه، حبیب آباد، خورزوق، دستگرد، دولت آباد، عسگران، تیران، رضوان شهر، خوانسار، خور، فرخی، دهاقان، داران، دامنه، گلپایگان، گلشهر، نائین،  نطنز و بادرود اقامه خواهد شد.

در این اطلاعیه که روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده‌است: نمازهای جمعه در این هفته با رعایت و حفظ دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی که به ستادهای نماز جمعه ابلاغ شده و با هماهنگی و نظارت ستاد مبارزه با ویروس کرونا در هر منطقه، برپا می‌شود.

در این اطلاعیه تاکید شده برای برگزاری نماز جمعه هفته‌های آینده در نقاط سفید و مورد تایید ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا  اصفهان، برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری خواهد شد.

نماز جمعه از نهم اسفند پارسال بدلیل شیوع بیماری کرونا در پایگاه‌های نماز جمعه اصفهان برگزار نشد اما از اواسط اردیبهشت امسال در مناطق سفید این آیین عبادی سیاسی برگزار شد.

نماز جمعه هفته گذشته در ۹ شهر این استان که از نظر ابتلا به بیماری کرونا در وضعیت سفید قرار دارد،  برگزار شد.

طبق آمار موجود، در سراسر کشور ۹۰۰ نماز جمعه و در اصفهان ۹۰ نماز جمعه  برگزار می‌شود.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون ۱۶۴ هزار و ۲۷۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۵۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۸۰۷۱ نفر رسید.

کد خبر: 43200

منبع: ایرنا

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0