13 شهریور 1400 - 2:45 ب.ظ

خدمات آرایشگری نرخ‌نامه درست و منطقی ندارد

سید مصطفی سلمانی رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه اصفهان به اوضاع معیشتی اصناف در دوران کرونا به ویژه آرایشگران اشاره کرد و گفت: خدمات آرایشگری نرخ‌نامه درستی ندارد، چرا که اگر خدماتی که از سوی آرایشگران ارائه می‌شود به درستی محاسبه و نرخ‌نامه منطقی و درستی ارائه شود، مشکل آرایشگران برای امرار معاش تا حدودی برطرف می شود.

 

به گزارش عصراصفهان، سلمانی به وجود آرایشگری‌های زیرزمینی اشاره کرد و افزود: علت رشد واحد‌های آرایشگری زیرزمینی نیز همین نرخ‌نامه غیرمنطقی است.

وی با بیان اینکه وجود آرایشگری‌های زیرزمینی در اصفهان را نمی‌توان منکر شد، اضافه کرد: مشکل ما با این گروه، عدم برخورد درست با آنها به دلیل تخلیه و جابجایی سریع شان است که در اولین اخطار تصمیم به این کار گرفته اند.

رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه اصفهان ادامه داد: بسیاری از آرایشگران زیرزمینی به این علت به این کار رو آورده‌اند که نرخ مناسبی در قبال خدمات خود دریافت نمی‌کنند، بنابراین با فعالیت در آرایشگری‌های زیرزمینی مبالغ بیشتری از مشتریان دریافت می‌کنند و من گمان می‌کنم اگر نرخ‌نامه آرایشگری‌ها اصلاح شود، آمار واحدهای زیرزمینی تا حد بسیار زیادی کاهش خواهد داشت.

سلمانی به لزوم واکیسناسیون آرایشگران اشاره کرد و اظهار داشت: آرایشگری جزء مشاغلی است که به طور روزانه و مستقیم و از نزدیک با مردم سر و کار دارد و اگر در برخی مشاغل دیگر بتوان فاصله اجتماعی را رعایت کرد، در این شغل نمی‌شود، بنابراین برای حفظ جان و سلامتی آرایشگران و همچنین مردم که به آرایشگاه مراجعه می‌کنند، واکسیناسیون این افراد لازم و حائر اهمیت است.

وی درباره اقدامات صورت گرفته برای دریافت سهمیه واکسن آرایشگران گفت: ما مکاتبات و جلسات مختلفی در این‌باره داشته و بارها درخواست خود را از راه‌های مختلف اعلام کرده‌ایم؛ حتی با توجه به اینکه آرایشگری جزء مشاغل زیرمجموعه اتاق اصناف است، ما با رئیس اتاق اصناف اصفهان نیز جلسه داشتیم و درخواست داده‌ایم اما هنوز هیچ جوابی به درخواست ما داده نشده است.

204

کد خبر: 34010

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0