11 تیر 1401 - 7:30 ب.ظ

برگزاری سومین مسابقه بزرگ کتابخوانی غدیر

جشنواره مهرستان به مناسبت عید غدیر از 10 تیر تا 7 مرداد، سومین مسابقه بزرگ کتابخوانی غدیر را با عنوان کتاب «کوهی که خنده‌رو بود» برگزار می‌کند.

عصراصفهان – سرویس خبر
مجید شریفی، مدیرروابط عمومی جشنواره مهرستان در گفت‌وگو با عصراصفهان گفت: جشنواره مهرستان به مناسبت عید غدیر از 10 تیر تا 7 مرداد، سومین مسابقه بزرگ کتابخوانی غدیر را با عنوان کتاب «کوهی که خنده‌رو بود» برگزار می‌کند.
وی با بیان اینکه 500 میلیون ریال جوائز نقدی و غیرنقدی برای برگزیدگان این دوره از جشنواره مهرستان در نظر گرفته شده است، افزود: مسابقه بزرگ کتابخوانی غدیر به منظور فرهنگ سازی ولایت انجام می‌شود و علاقه‌مندان به فرهنگ کتاب و کتابخوانی می‌توانند از این فرصت با جدیدترین کتب منتشره در این زمینه آشنا شوند.
مدیرروابط عمومی جشنواره مهرستان ادامه داد: همزمان با برگزاری سومین مسابقه بزرگ کتابخوانی غدیر، اهدای کتاب «کوهی که خنده‌رو بود» و همچنین نذور و توزیع کتاب در مناطق محروم و مرزی کشور به عنوان عیدی و توزیع 110 هزار جلد از این کتاب پیش‌بینی شده است.
شریفی افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند کتاب مذکور را از طریق شماره‌های تماس 03132368755 و 09370012900 و همچنین ارسال عدد 9 به شماره 50005460 تهیه کنند. خرید کتاب «کوهی که خنده‌رو بود» علاوه بر کتابفروشی‌های سراسر کشور، از طریق سایت book.mehrestan.ir و نسخه دیجیتال آن از سایت طاقچه قابل دسترسی است.

کد خبر: 117516

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0