11 اردیبهشت 1399 - 1:09 ب.ظ

احتمال تاخیر در زمان برگزاری کنکور

سعید نمکی گفت: بسیاری در مورد برگزاری کنکور در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری سوال داشتند، اما امروز و فردا با همکاران مان برآورد می‌کنیم که در درست‌ترین زمان که کمترین آسیب را به فرزندان ایران وارد کند، برگزار کنیم.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از وزارت بهداشت، سعید نمکی با اعلام این خبر، افزود: در مورد این ویروس بسیار پیچیده و بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، ویروس منحوس کرونا هر روز یافته‌های جدیدی را درک می‌کنیم که ما را به سمت توجه بیشتر سوق می‌دهد. تا دیروز تصور می‌کردیم که افرادی که یک بار مبتلا شده اند، برای مدتی ایمن هستند و فکر می‌کردیم اگر تست سرولوژیک فردی، پاسخ مثبت بالا داد، می‌توانیم به امنیت طولانی‌تر شخص در پیشگیری و گرفتاری از بیماری، بیندیشیم.

وی افزود: امروز یافته‌های جدید نشان می‌دهد که هر فردی به این بیماری مبتلا شده، ممکن است دوباره نیز مبتلا شود و اگر افرادی که به این بیماری دچار نشده اند نیز مبتلا شوند، دچار پیک وحشتناکی از بیماری می‌شویم، اگر رعایت نکنیم؛ بنابراین افرادی که تا امروز همراهی کرده اند، در استمرار این همراهی با ما بمانند. این ویروس را مهار کرده ایم و در خیلی از شهرستان‌ها به نقطه مطلوب می‌رسیم، اما همواره این نگرانی برای ما وجود دارد که خدای ناکرده دوباره گرفتار پیک وحشتناک کووید۱۹ شویم.

کد 300

کد خبر: 44033

منبع: وزارت بهداشت

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0