31 اردیبهشت 1399 - 4:44 ب.ظ

آغاز محدودیت‌های ترافیکی عید فطر در محور‌های مازندران

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت عید فطر در محور‌های مازندران آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از ایسنا، علیرضا قدمی امروز اظهار کرد: درحال حاضر شاهد ترافیک مقطعی سنگین در محور‌های کندوان و هراز هستیم.

وی افزود: از لحاظ جوی نیز شاهد بارش باران در محور‌های کندوان، هراز و سوادکوه هستیم که بارش باران سطح جاده‌ها را لغزنده کرد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت عید فطر در محور‌های مازندران، اضافه کرد: تردد تمامی موتورسیکلت‌ها از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت تا ساعت ۶ روز شنبه ۱۰ خرداد ماه از محور‌های هراز، کندوان و سوادکوه ممنوع است.

این مسؤول با بیان اینکه تردد تمامی تریلی‌ها کماکان از محور هراز ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت تا ساعت دو بامداد روز سه‌شنبه ۶ خرداد و همچنین از ساعت هفت روز چهارشنبه هفتم خرداد تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۱۰ خرداد ماه امسال ممنوع است.

قدمی بیان کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز دوشنبه پنجم خرداد از رودهن به سمت شمال ممنوع شده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

کد 300

کد خبر: 43057

منبع: ایسنا

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0