29 فروردین 1399 - 4:34 ب.ظ

در میان سربازان ارتش، فوتی بر اثر کرونا نداشتیم

امیردریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: به رغم این که بیشترین تعداد سرباز وظیفه در ارتش وجود دارد، اما تا کنون فقط ۴۰ نفر از سربازان به این بیماری مبتلا شدند که بدون بستری شدن تمام این افراد نیز بهبود یافته اند و خوشبختانه هیچ مورد فوتی میان سربازان نداشتیم، فقط دو نفر از کادر ارتش که عمل قلب داشته اند به دلیل بیماری کرونا درگذشتند.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از روابط عمومی ارتش، امیردریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش در گفتگو با جام جم تاکید کرد که ماموریت اصلی ارتش یعنی حفظ تمامیت ارضی، استقلال و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه تحت الشعاع سایر ماموریت‌ها قرار نمی‌گیرد.

امیر سیاری در این گفت: وگو به تشریح اقدامات ارتش برای مقابله با بحران کرونا در سطح کشور پرداخته و درباره برنامه‌های این نهاد برای جلوگیری از شیوع این بیماری در پادگان‌ها توضیح داده است.

طی سال‌های اخیر به ویژه از سال قبل در جریان بحران سیل و البته یکی دو ماه اخیر، ارتش نقش پررنگی در امدادرسانی به مردم داشته است. آیا حضور ارتش در این بخش باعث ایجاد اختلال در ماموریت اصلی ارتش نمی‌شود؟

ماموریت اصلی ارتش حفظ تمامیت ارضی، استقلال و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است؛ اما در کنار این ماموریت، طی سال‌های اخیر نیز در اتفاقاتی از جمله زلزله، سیل و بیماری در مناطق مختلف امدادرسانی داشته است. اما این امدادرسانی‌ها خللی در ماموریت اصلی ارتش ایجاد نمی‌کند. برای ماموریت‌های اصلی باید آمادگی لحظه‌ای داشته باشیم و هیچ گاه آمادگی خود را به خاطر کار دیگری کنار نمی‌گذاریم. تمام اقداماتی که انجام می‌دهیم با حفظ وظایف و ماموریت اصلی ارتش است.

کد 300

کد خبر: 41139

منبع: روابط عمومی ارتش

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0