22 اردیبهشت 1399 - 9:47 ق.ظ

همکاری شهرداری تهران با سازمان ملل متحد در حوزه پسماند

شهرداری تهران با دفتر توسعه و عمران سازمان ملل متحد در طرح کاهش پسماند همکاری دارد که در صورت به نتیجه رسیدن این طرح الگویی برای سایر شهر‌ها خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، نشست مشترک میان معاون بین‌الملل شهرداری تهران و نماینده دفتر توسعه و عمران سازمان ملل متحد (UNDP) با هدف افزایش همکاری‌های این نهاد بین‌المللی با شهرداری تهران در پروژه‌های شهری بویژه پسماند و طرح کاپ در مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران برگزار شد.

در این نشست «کلودیو پروویداس»، رییس دفتر توسعه و عمران سازمان ملل متحد (UNDP) از همکاری سازمان متبوعش چه پیش از تحریم‌ها و چه هم اکنون با وجود تحریم‌ها با ایران در سه حوزه کاری صحبت کرد و توضیح داد: با هماهنگی وزارت امور خارجه ایران، این سازمان در سه حوزه حمایت از برنامه‌های اجرایی، تسهیل خرید تجهیزات و امکانات و حوزه جنوب- جنوب فعالیت دارد.

کلودیو پروویداس، با بیان اینکه UNDP در ۱۷۰ کشور دنیا وجود دارد، گفت: این نهاد بین‌المللی می‌تواند در زمینه جنوب- جنوب که درواقع تبادل فناوری و دانش میان کشور‌های در حال توسعه است، کمک کند.

به گفته وی؛ ایران به عنوان یکی از اعضای سازمان ملل متحد، این حق را دارد که از ظرفیت‌های UNDP استفاده کند و ما هم آماده هرگونه همکاری با تهران هستیم.

کد 300

کد خبر: 43605

منبع: مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0