12 تیر 1399 - 6:51 ب.ظ

واکنش عارف به انتقادات:

نخواستند عملکرد فراکسیون امید دیده شود!

رئیس بنیاد امید ایرانیان در اولین اظهارات خود پس از اعلام خبر استعفایش از شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان با تاکید بر اینکه جریان اصلاحات نمی تواند صحنه را ترک کند، گفت: گفتمان اصلاحات ماندگار است و برای ماندگاری باید هوای نفس، خودخواهی ها و خود بزرگ بینی ها را کنار گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از جماران؛ رئیس بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه گفتمان اصلاحات فرد محور نیست که اگر فردی برود و یا فردی بیاید اتفاق خاصی بیافتد، تاکید کرد: گفتمان اصلاحات ماندگار است و برای ماندگاری باید هوای نفس ، خودخواهی‌ها و خود بزرگ بینی‌ها را کنار گذاشت. او همچنین به نمایندگان مجلس یازدهم توصیه کرد که با موضوعات شعاری برخورد نکنند و به فکر تقابل با دولت نباشند چرا که دود تقابل با دولت به چشم مردم و نظام می رود.

دکتر محمدرضا عارف در نشست مشترک انجمن اسلامی معلمان تهران و ری با مجمع نمایندگان تهران در مجلس دهم که در دبیرستان البرز برگزار شد با تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) ،یاد و خاطره شهدای حادثه هفتم تیر بویژه شهید بهشتی را گرامی داشت و گفت: شهید بهشتی در دوران بعد از انقلاب مورد تهمت ها و بداخلاقی‌های فراوانی قرار گرفت که سرمنشاء آنها برای او مشخص بود اما با سعه صدر مثالی زدنی اش هیچگاه از اهرم قدرت برای سرکوب و حذف مخالف خود استفاده نکرد.

کد 300

کد خبر: 44902

منبع: جماران

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0