14 خرداد 1399 - 5:27 ب.ظ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اصفهان:

محرومیت‌زدایی و توسعه کشور از دیدگاه‌های اصلی امام(ره) بود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: یاری رساندن به کوخ نشینان، محرومیت‌زدایی و توسعه کشور، از دیدگاه‌های اصلی امام خمینی(ره) بود.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین رمضان علی معتمدی روز چهارشنبه اظهارداشت: بر مبنای این دیدگاه و با هدایت ایشان، دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای مرتبط برای خدمت هرچه بیشتر به محرومان شکل گرفت و از آن سال‌ها تاکنون هماهنگی‌ها و اقدامات مناسبی در کشور انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه ادامه دادن راه معمار کبیر انقلاب در گرو اجرای سیاست‌های کلی نظام است افزود: این مهم بی شک در پیروی از ولایت و فرامین رهبر معظم انقلاب خلاصه می‌شود که به بهترین شکل پس از ارتحال خمینی کبیر هدایت انقلاب را ادامه داده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان خاطرنشان کرد: در طی سال‌هایی که از انقلاب می گذرد، اشخاصی که در مسیر ولایت و رهبری بودند به اصطلاح عاقبت به خیر شدند و بی شک برای زندگی دنیوی و اخروی خود شرایط خوبی مهیا کردند.

حجت الاسلام والمسلمین معتمدی با تاکید بر پرهیز از کارهای سلیقه‌ای تصریح کرد: به دیدگاه امام راحل، مردم ولی نعمت ما هستند و خدمت‌رسانی به آنها بزرگترین وظیفه حاکمان به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه توکل به خداوند و توجه به خواسته‌های مردم دو اصل بنیادین در اندیشه های امام بود، گفت: بر همین اساس انقلاب پیروز شد و مبارزات ایشان به ثمر نشست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان به اهمیت ارتقای زیرساخت‌های کشور در بخش‌های مختلف اشاره کرد و اظهارداشت: اجرای درست و کامل اهداف و سیاست های وضع شده سبب پیشرفت در ابعاد مختلف خواهد شد.

کد خبر: 43256

منبع: ایرنا

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0