14 شهریور 1402 - 11:49 ب.ظ

مدیر پروژه طرح محدوده ترافیک شهر اصفهان:

فروش مجوز تردد برای ساکنان محدوده طرح ترافیک

سیدفرزاد قریشی مدیر پروژه طرح محدوده ترافیک شهر اصفهان گفت: با دریافت مصوبات لازم و طی هماهنگی با شورای ترافیک استان و شهر اصفهان، مقرر شد فروش مجوز تردد ساکنان با ترددهای ضروری در روزهای مخالف پلاک خودرو فراهم شود.

فروش مجوز تردد برای ساکنان محدوده طرح ترافیک

وی با بیان اینکه طرح زوج و فرد از ابتدای دهه ۹۰ در اصفهان در حال اجرا است و با دوربین‌هایی که در ورودی‌های محدوده‌ها نصب شده است، ثبت تخلفات انجام می‌شود، گفت: طرح زوج و فرد قرار است در ماه‌های آینده تبدیل به طرح محدوده ترافیکی شود، بنابراین لازم است بعضی نواقص و ضعف‌های این طرح اصلاح و برطرف شود.
مدیر پروژه طرح محدوده ترافیک شهر اصفهان با بیان اینکه ساکنان محدوده طرح ترافیک با مراجعه به سامانه اصفهان من می‌توانند اطلاعات خود را ثبت و برای خرید مجوز اقدام کنند، گفت: فروش مجوز در روزهای مخالف پلاک خودرو انجام می‌شود تا در صورتی که نیاز بود، ساکنان با خودرو از خانه خارج شوند، بتوانند طرح تردد را خریداری کنند و در صورت تردد جریمه نشوند.
قریشی ادامه داد: این امکان تنها برای ساکنانی فراهم است که مدارک آن‌ها نشان دهد ساکن محدوده هستند و آن را در سامانه بارگذاری کرده باشند و خودرویی را که معرفی می‌کنند، دارای اعتبار معاینه فنی باشد.
وی با بیان اینکه فروش مجوز با در نظر گرفتن تخفیف قابل توجه و رقم ماهانه خرید مجوز برای ساکنان ۹۶ هزار تومان است، افزود: شهروندان ساکن محدوده می‌توانند هرگونه سوال در مورد این طرح را از طریق سامانه ۱۳۷ مطرح کنند.

کد خبر: 137179

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0