14 تیر 1399 - 2:10 ب.ظ

ظرفیت بیمارستان‌های پذیرش‌کننده کرونا تکمیل شد

مدیر بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با بیان اینکه با اوج گرفتن ویروس کرونا در بسیاری از مناطق کشور روبرو هستیم، گفت: در شرایط کنونی باید مسئولان، دولت، مجلس و هر ارگان و سازمانی که مسئولیتی در این رابطه دارد، برای مهار و کنترل بیماری واکنش سریع داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از ایسنا، دکتر پیام طبرسی با هشدار جدی نسبت به وضعیت بحرانی بیمارستان‌ها و با بیان اینکه بسیاری از بیمارستان‌های پذیرش کننده بیماران کرونایی تکمیل شده است، گفت: در صورتی که بحران ایجادشده کنترل و مدیریت نشود، از همه جهات ضربه خواهیم خورد و اولین جایی که دچار صدمه می شود، سلامت مردم است.

وی افزود: متاسفانه در حال حاضر تعداد بالایی از مردم در بیمارستان بستری هستند و خیلی‌ها در لیست انتظار برای بستری به سر می برند.

طبرسی با بیان اینکه بارها بر اهمیت مسئله کرونا و رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری‌ها برای پیشگیری از شیوع و انتقال بیماری تاکید شده و دیگر مطلبی در این رابطه باقی نمانده، گفت: با توجه به وقوع اوج بحران کرونا که در حال حاضر حداقل در تهران با آن روبرو هستیم، باید اقدامات و مداخلات جدی برای مدیریت شرایط اعمال شود.

کد 300

کد خبر: 44956

منبع: ایسنا

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0