12 دی 1399 - 7:32 ب.ظ

ضرب و شتم ۲ جنگلبان از سوی قاچاقچیان چوب در گیلان

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تالش گیلان از ضرب و شتم ۲ جنگلبان و مصدومیت یکی از آنها بر اثر حمله پنج قاچاقچی چوب‌آلات جنگلی خبر داد. شادپور افزود: جنگلبانان با دشواری خود را به کلانتری رسانده و از آنجا با آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهید نورانی تالش منتقل شده بودند ویکی از آنها به علت شدت جراحات وارده به بیمارستان پورسینا رشت منتقل و بستری شد.

 

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، آرش شادپور در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: شب گذشته جنگلبانان در پی گشت و بازدید در مناطق جنگلی جوکندان تالش، پنج قاچاقچی چوب آلات جنگلی را در حین حمل غیرمجاز چوب با اسب و قاطر مشاهده کرده و بر حسب وظیفه قانونی، چوب آلات و چهارپایان را توقیف کرده بودند.

وی افزود: در حین انتقال کشفیات به مقر جنگلبانی جوکندان، قاچاقچیان با چند تن از همدستان خود، راه را بر جنگلبانان بسته و آنها را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده و از محل متواری شده اند.

شادپور افزود: جنگلبانان با دشواری خود را به کلانتری رسانده و از آنجا با آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهید نورانی تالش منتقل شده بودند و امروز (پنجشنبه) یکی از آنها به علت شدت جراحات وارده به بیمارستان پورسینا رشت منتقل و بستری شد.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تالش ادامه داد: قاچاقچیان فراری بومی منطقه هستند و شناسایی شده اند و موضوع، از زمان وقوع به دادسرای عمومی و انقلاب تالش گزارش شده و پرونده با دستور ویژه دادستان در شعبه چهار دادیاری در حال رسیدگی است.

کد 300

کد خبر: 35346

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0